kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۲۷۳۵
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴

تجمع اعتراضی پیمانکاران شهرداری مقابل شورای شهر تهران

جمعی از پیمانکاران شهرداری تهران دیروز در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات‌شان از سوی شهرداری تهران در مقابل شورای شهر تجمع کردند.

به گزارش فارس، پیمانکاران معترض در مقابل شورای شهر تهران بیش از 50 نفر بودند و شعارهایی از جمله اینکه «تسویه مطالبات حق مسلم ماست، شورای شهر تهران حمایت حمایت، آبادگران دیروز بزهکاران امروز، شورای بی‌لیاقت استعفا استعفا» سر ‌دادند.
یکی از پیمانکاران گفت: از سال 94 از شهرداری تهران طلب دارم و طلبم بیش از یک میلیارد تومان است، ولی هنوز پرداخت نشده است و هر روز وعده‌های مختلفی به ما می‌دهند.وی افزود: با توجه به اینکه هنوز نتوانستم طلب‌هایم را از شهرداری تهران وصول کنم، بنابراین کارگاهم تعطیل شده و پنج نفر از کارگرانم بیکار هستند.
این پیمانکار ادامه داد: درخواست ما این است که هر چه سریع‌تر مطالبات ما که از سال‌های دور باقی مانده است، شهرداری پرداخت کند.
وی افزود: بارها وعده پرداخت مطالبات با استفاده از تهاتر به ما دادند، ولی متاسفانه این اقدام صورت نمی‌گیرد یا روش بسیار کندی دارد.
یکی دیگر از پیمانکاران شهرداری تهران گفت: بیش از 500 میلیون تومان از شهرداری تهران طلب دارم که با توجه به نوسانات نرخ ارز و بازار اقتصادی موجود ارزش این پول هر روز از روز قبل کمتر می‌شود و من هنوز نتوانستم بخشی از مطالبات خود را دریافت کنم. وی گفت:‌ ما از شهردار و شورای شهر می‌خواهیم وعده‌ خود را عملی کنند و نسبت به پرداخت مطالبات ما هر چه سریع‌تر اقدام کنند.
بنا به این گزارش، پیمانکاران شهرداری تهران بارها در مقابل شورا و شهرداری تجمع کردند، ولی مطالبات آنها همچنان پرداخت نشده است.