kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۲۴۹۵
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸
رسوایی بی‌سابقه در سرزمین‌های ‌اشغالی

تمام سیستم قضائی اسرائیل درگیر فساد اخلاقی است از وزیر دادگستری تا رئیس‌دادگاه عالی!

وزیر دادگستری، رئیس‌ دادگاه عالی، تمام اعضای کمیته انتخاب قضات و دادستان کل رژیم صهیونیستی به دلیل درگیر بودن در پرونده فساد گسترده اخلاقی در سیستم قضایی این رژیم فرا خوانده شده‌اند. این بخشی از افشاگری یک خبرنگار در سرزمین‌های ‌اشغالی است.

براساس اطلاعاتی که یک خبرنگار رادیو اسرائیل فاش کرده، فساد وسیعی توسط چند مقام بلند پایه، در دستگاه قضایی به وقوع پیوسته است و به همین دلیل قرار است «آیلت شاکد»، وزیر دادگستری، «استر حایوت»، رئیس‌دادگاه عالی اسرائیل که عضو کمیته انتخاب قضات هستند و تمام اعضای کمیته انتخاب قضات، فراخوانده شده، و درخصوص این پرونده شهادت دهند. از سوی دیگر «آویخای مندلبلیت»، دادستان کل بر این تحقیق نظارت نخواهد داشت، زیرا متهم ردیف اول این پرونده از دوستان بسیار نزدیک خود او است!
براساس نوشته رسانه‌های رژیم صهیونیستی پلیس در حال تحقیق درخصوص این پرونده است. این پرونده زمانی باز شد که خبر آن را «هداس ‌اشتایو» خبرنگار رادیو ارتش اسرائیل اطلاعاتی را در این خصوص به پلیس ارائه کرد. این پرونده در‌باره فساد گسترده اخلاقی در دستگاه قضایی است.
به گزارش تسنیم، صبح روز چهارشنبه پلیس رژیم صهیونیستی اقدام به دستگیری یک وکیل بلند پایه دستگاه رژیم صهیونیستی کرد. این وکیل بلندپایه که نامش هنوز فاش نشده متهم است با یکی از قضات زن دستگاه قضایی روابط نامشروع جنسی داشته است. این وکیل، به قاضی زن نامبرده وعده داده بود براساس روابطی که دارد کاری خواهد کرد تا او را به عنوان یکی از قضات دادگاه صلح تعیین کنند! وکیل نامبرده همچنین متهم است که با همسر یکی از قضات مرد نیز روابط نامشروع جنسی برقرار کرده است. وی این اقدام را با وعده ارتقاء جایگاه همسر این زن از قاضی دادگاه صلح به جایگاه مهمی در دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی انجام داده است. وعده‌ای که هیچ‌گاه هم عملی نشده است.
بعد از پرونده فساد مالی نتانیاهو که مدت‌هاست نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به چالش کشیده و رسوایی بزرگی برای او رقم زده این پرونده رسوایی دیگری برای مقامات این رژیم به همراه داشته است مقاماتی که خودشان باید به پرونده‌های فساد رسیدگی کنند!