kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۲۴۶۱
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴
صهیونیست‌ها با چه شعارهایی به قدرت می‌رسند

لیبرمن: اگر به قدرت برسم به غزه حمله می‌کنم!

سرزمین‌های ‌اشغالی تنها‌ جایی در دنیاست که، سیاستمداران آن علنا از «ترور» حمایت می‌کنند و برای جلب آرای مردم وعده صلح نمی‌دهند! وزیر جنگ مستعفی رژیم صهیونیستی گفته اگر‌ با پیروزی حزبش دوباره وزیر جنگ شود، قول می‌دهد به غزه حمله کند!




«‌آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ مستعفی رژیم صهیونیستی گفته:« نباید ما صبر کنیم تا پرتاب موشک‌هایی که از غزه انجام می‌شود از ما قربانی بگیرد. بلکه با حملات پیش‌دستانه و قدرتمند علیه حماس می‌توانیم جلوی این اقدامات را بگیریم حتی اگر شرایط به سر‌حد جنگ با نوار غزه برسد.»
به گزارش تسنیم، وی سپس ابراز امیدواری کرده که حزب «اسرائیل خانه ما» در انتخابات پیش رو پیروز و بار دیگر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شود و با حمله به غزه جلوی پرتاب موشک‌ها را بگیرد!
لیبرمن با اعتراف به اینکه طی درگیری‌های اخیر میان نیروهای مقاومت و این رژیم 500 موشک از غزه به سوی سرزمین‌های ‌اشغالی پرتاب شده، گفته: «ما نباید در وضعیت خطر و هشدار زندگی کنیم.»
گفتنی است حملات سنگین موشکی نیروهای مقاومت فلسطینی در آبان ماه گذشته و طی جنگ دوروزه به سرزمین‌های ‌اشغالی باعث شد تا آویگدور لیبرمن 14 نوامبر (23 آبان) از سمت خود استعفا کند. سران این رژیم پیش از این بارها اعلام کرده‌اند به دنبال ترور رهبران حماس و حزب‌الله هستند.
رئیس ‌جدید ستاد مشترک ارتش اسرائیل
خبر دیگر اینکه، «آویو کوخاوی» به عنوان بیست و دومین رئیس‌ ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی انتخاب و جانشین گادی آیزنکوت شد. روزنامه هاآرتص با اعلام این خبر نوشته، انتصاب روسای ستاد مشترک ارتش صهیونیستی بدون بررسی عمیق سابقه و پیشینه این افراد صورت می‌گیرد و انتصاب آویو کوخاوی هم از این قاعده مستثنی نیست.
 به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در جریان عملیات «دیوار بازدارنده» در سال ۲۰۰۲ در کرانه باختری، کوخاوی به عنوان فرمانده تیپ چتربازها فعالیت می‌کرد که بر اردوگاه آوارگان فلسطینی در نابلس سلطه پیدا کرد و نقطه بارز درباره این عملیات این بود که نظامیان صهیونیست از طریق دیوارها جلو می‌رفتند. کوخاوی دراین عملیات خانه خانواده‌های فلسطینی را تخریب کرد و اقدام به کشتار گسترده فلسطینیان نمود. وی در جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ نیز طراح اصلی ایده تخریب و کشتار هدفمند در اردوگاه بلاطه بود.