kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۲۲۹۰
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* چرا وزارت امور خارجه ما این قدر رودربایستی با اروپاییان دارد؟ واقعاً چرا این قدر به دنبال جلب نظر این حامیان جنایتکاران عامل ترور هزاران نفر هستند؟ واسطگی برای فروش مواد شیمیایی به صدام کمترین جرم هلند است که باید در دادگاه بین‌المللی مورد قضاوت جهانی قرار گیرد. گویا پهن کردن فرش قرمز چه از سوی مجلس و چه از سوی دولت جلوی پای موگرینی‌ها آنها را متوهم ساخته است، اگر امروز برجام را پاره نکنیم فردا هزاران میلیارد متضرر خواهیم شد.
قاجار دولو
* به درک واصل شدن کلاهی مزدور منافق و عامل بمب‌گذاری فاجعه 7 تیر که منجر به شهادت 72 تن از مردان خدا و مسئولین کشور در اول انقلاب شد سرنوشت محتوم همه مزدورانی خواهد بود که امروز در پناه کفار بر علیه نظام توطئه می‌کنند.
2088---0915
* با خواندن خبر واکنش توییتری دولت آقای روحانی به بدعهدی اروپایی‌ها توصیه می‌کنم یک نفر جلوی عصبانیت آقای ظریف وزیر خارجه را بگیرد چرا که می‌ترسم ایشان کاری بکند که دنیا علیه ما متحد شود و کار دستمان بدهد!
5364---0912
* اروپایی‌ها مدت 8 ماه است که دولت آقای روحانی را در انتظار نگه داشته‌اند. در این مدت نه تنها خبری از سامانه پولی نشد بلکه از سوی آن‌ها تحریم هم شدیم. چرا غرب‌زده‌ها به خودشان نمی‌آیند؟
2977---0933
* اجداد ما نقل می‌کردند در جنگ جهانی دوم لهستانی‌هایی که در ایران بودند به واسطه کمک و محبت مردم ایران از مرگ حتمی نجات پیدا کردند. آنان اکنون فریب آمریکایی‌ها را خورده و درصدد برپایی کنفرانس علیه ایران و ایرانیان برآمده‌اند. چرا جواب محبت را به بدی می‌دهند؟ این سؤالی است که دیپلمات‌های ما باید به آنها تفهیم می‌کردند که نکردند.
ابوالقاسمی از قم
* در حالی که برخی کشورها به علت وادادگی دستگاه دیپلماسی کشورمان، اقدام به اخراج و بازداشت دیپلمات‌های ما می‌کنند، چرا وزیر امور خارجه اقدام مشابهی انجام نمی‌دهد تا دیگر کشورها جرأت چنین اقدام مشابهی نداشته باشند؟
شکیبا
* دولتمردان لهستان هم از آمریکایی‌ها یاد گرفته‌اند که با برپایی نمایش مضحک علیه ایران تا می‌توانند عربستان این گاو شیرده را بدوشند. به آقای ظریف وزیر خارجه کشورمان عرض می‌کنیم اگر در این چند سال سیاست منفعلانه را کنار می‌گذاشتند دشمنان چنین جسارتی پیدا نمی‌کردند و نیاز به توئیت زدن بی‌فایده امروز ایشان از راه دور نبود.
3107---0902
* تجربه 40 ساله انقلاب اسلامی نشان داده است که هر اندازه دولتمردان نگاه و اعتمادشان به شیطان بزرگ و همپیمانانش بوده است به همان میزان ضربه خورده و تحقیر شده‌اند!
6858---0919
* وقتی مسئولان و مدیران اشرافی از عهده اداره کشور و شهر برنمی‌آیند هنری نخواهند داشت جز این که بخواهند بابت عبور و تردد شهروندان از بعضی معابر مثل تونل‌ها و بزرگراه‌های داخل پایتخت عوارض بگیرند. تجربه ثابت کرده مدیران غیرانقلابی هم کار نمی‌کنند و هم برای نظام و مردم هزینه درست می‌کنند.
2470---0919
* وقتی سیر از گرسنه خبر نداشته باشد همین می‌شود که روزنامه دولتی ایران برای خوش‌رقصی تیتر می‌زند برجام به نفع مردم تمام شده است. آیا گردانندگان این روزنامه خبر از بازار لجام‌گسیخته لوازم خانگی دارند برای تهیه چند قلم جهیزیه دخترم مجبور به گرفتن وام شدم ولی پول قیمت یک قلم بیشتر نمی‌شود.
معتمدی
* مسئولیت افزایش قیمت 88 درصدی خودروهای دو شرکت سایپا و ایران خودرو با کیست؟ وکیل‌الدوله‌های مجلس و مسئولان امر در قوه مجریه دست به دست هم داده‌اند. چرا صدای هیچ دستگاه و نهاد نظارتی بلند نمی‌شود؟
5411---0918
* بنویسید مگر خودروی زیر 45 میلیون تومان مانده که خواسته‌اند قیمت‌گذاری بشود وقتی تمام خودروها را پیش‌فروش کرده‌اند صحبت کردن از قیمت‌گذاری بی‌معناست.
3210---0935
* شرکت‌های تولید خودروی داخلی با هزاران میلیارد تومانی که پیش‌فروش کردند، چرا قطعات با کیفیت پایین از چین وارد و با برچسب تولید داخل روانه بازار می‌کنند؟! چرا دولت چند صد میلیارد سرمایه در گردش در اختیار آنها قرار می‌دهد؟ با پول‌های پیش‌فروش در کجا سرمایه‌گذاری کردند؟ ارز؟ طلا؟ بورس؟ یا...
6821---0936
* سعید لیلاز که در فتنه 88 به عنوان متهم دستگیر و محکوم و زندانی شد چطور به منصب مدیر فروش ایران خودرو دیزل رسیده است؟ آیا از نظر قانونی منعی برای امثال ایشان نیست؟!
عرب‌سرخی
* علی‌رغم هشدار رهبر معظم انقلاب و دیگر دلسوزان مبنی بر توجه به قشر ضعیف و حقوق‌بگیر ثابت، متأسفانه برخی از دولتی‌ها گویا از هرج و مرج و نارضایتی در جامعه خوششان می‌آید و هیچ نظارت جدی بر خلافکاری‌ها و گرانفروشی‌ها ندارند! رئیس سازمان برنامه و بودجه هم که فقط وعده سال آینده می‌دهد.
حسینی- تهران
* نمایندگان داعیه‌دار احقاق حق قشر کارگر مثل جلودارزاده و محجوب که در دولت‌های قبل تضییع حقوق کارگران را فریاد می‌زدند، چه شده که در این چند سال روزه سکوت گرفته‌اند؟ چرا در خصوص همسان‌سازی مستمری‌ بازنشستگان سخنی نمی‌گویند؟ سیاست‌زدگی تا چه حد؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
* آقای رئیس‌جمهور بفرمایند چگونه ممکن است یک شخص هم بنیان‌گذار صنعت موشکی کشور و پیگیر این فن‌آوری دفاعی باشد و هم بگوید دنیا دنیای موشک نیست بلکه دنیای گفتمان است و نظام را از بابت بهره‌مندی از این سلاح بازدارنده مورد سرزنش قرار بدهد.
1936---0913
* نسبت دادن ساخت موشک به شخص آقای هاشمی رفسنجانی از سوی آقای رئیس‌جمهور اگرچه کار درستی نبود ولی آقای روحانی با این بیان ناخواسته به درست بودن سیاست مقاومت به جای دیپلماسی منفعلانه دولت اعتراف کرد.
2770---0912
* بی‌انصافی است که تلاش رزمندگان و دانشمندان در سخت‌ترین شرایط در صنعت موشکی، هوا و فضا، هسته‌ای، جنگ، انقلاب و... را منحصر در تلاش آقای هاشمی بدانیم و کسانی را که جانشان را در این راه دادند و به شهادت رسیدند نادیده انگاریم! البته ای کاش آقای روحانی کمی هم به ثمره تلاش خویش پرداخته و مواردی را ذکر می‌کردند و به جای این حرف‌ها می‌گفتند خودشان چه تدبیری برای مهار تورم، بیکاری، قاچاق دام و سوخت و... کرده‌اند.
7345---0912 و جلالی و 7250---0919
* شیادانی با قاچاق گوسفند به خارج و کسب درآمد زیاد، در تلاشند تا مردم را در خرید گوشت در مضیقه قرار دهند متولیان امر و دستگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی هشیار باشند.
7528---0919
پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 6 تهران
در پاسخ به درج پیام یکی از شهروندان محترم در مورخ 97/10/16 با موضوع «توقف دوبله خودروها در خیابان اسدآبادی» در آن روزنامه، به اطلاع می‌رساند؛ موضوع مذکور در دفعات مختلف توسط احدی از شهروندان در چارچوب پیام‌های مردمی به آن روزنامه وزین منعکس و در ستون مربوطه منتشر گردیده، از سوی دیگر نیز پاسخ کارشناسی و تخصصی این منطقه نیز با مضمون «از آن‌جا که موضوع نظارت بر عدم توقف حاشیه‌ای خودروها و پارک غیرمجاز به صورت دوبله، در حیطه وظایف و اختیارات پلیس راهور فاتب است،‌ این معاونت با همکاری سازمان حمل و نقل ترافیک به منظور ساماندهی پارک حاشیه‌ای مجاز و در حیطه وظایف خود، اقدامات لازم اعم از طراحی و اجرای عملیات نصب پارکومتر با انجام خط‌کشی‌های مربوطه و نصب تابلوهای انتظامی توقف ممنوع و حمل با جرثقیل را در دستور کار قرار داده است و فعالیتی بیش از این از سوی منطقه متصور نیست.»می‌باشد.