kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۲۲۴۷
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳

تقدیر از کیهان در چهارمین جشنواره ابوذر(اخبار ادبی و هنری)

در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ابوذر، علاوه‌بر تقدیر از مدیرمسئول کیهان، رتبه سوم بخش ویژه این جشنواره نیز به کیهان اختصاص یافت.

در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که روز گذشته، دوشنبه 24 دی در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد، از برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم از حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان تقدیر ویژه صورت گرفت. همچنین رتبه سوم بخش ویژه چهارمین جشنواره ابوذر نیز به سید محمد مشکاه الممالک، به خاطر گزارش‌های وی در صفحه فرهنگ مقاومت روزنامه کیهان اختصاص یافت.
بخشی از این مراسم نیز به قدردانی از «پیام تیرانداز» مدیرعامل خبرگزاری فارس به خاطر نشر اخبار خوب اختصاص داشت. در ادامه نیز از فرشاد مهدی‌پور مدیر مسئول روزنامه صبح‌نو قدردانی شد و در بخش خبر مرضیه امیری، مسعود لاهوت و سیده فاطمه مشهدی تجلیل شدند. بخش گزارش نیز به تقدیر از شنور صادقی، محمد امین‌اشرارپور و محمدحسین اویسی اختصاص داشت. در بخش عکس نیز از حمیدرضا احمدی‌فر، احمدرضا مداح و وحید خادمی تجلیل شد. در بخش تیتر از اسکندر خنجری، سیده زهرا موسوی و مژگان سجادی قدردانی شد و برگزیدگان بخش مستند نیز عبارت بودند از احمد احمدپور، هوشنگ رحیمی و مجتبی احسانی.در بخش یادداشت هم از موسی میرزایی، علی دهقان‌نژاد و منصور الهی قدردانی شد. در بخش موشن گرافی هم از افشین رستمی، زهرا مظاهری و مهرداد خداوردی زاده تجلیل شد و برگزیده بخش کاریکاتور نیز محمدرسول کورینی بود. همچنین از «مصطفی اژدری» مسئول سازمان بسیج رسانه استان فارس و «عباس محمدیان» مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی به خاطر اجرای موفق جشنواره ابوذر استانی تقدیر شد. به خاطر عملکرد قابل قبول نیز از مسئول بسیج رسانه استان سیستان علی بیگی تقدیر شد.