kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۲۲۰۷
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵

اخبار کوتاه از فوتبال



  ادعای تلویزیون کلمبیا درخصوص سرمربی آینده ایران
بر اساس ادعای کلمبیایی‌ها یک سرمربی اروگوئه‌ای جانشین کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران می‌شود.
 رسانه‌های کلمبیایی در هفته‌ اخیر از نهایی شدن حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی فوتبال کلمبیا و توافق سه و نیم ساله فدراسیون فوتبال کلمبیا با این سرمربی پرتغالی خبر داده‌اند. براساس این گزارش‌ها کی‌روش پس از مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 و با پایان قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران در اوایل ماه فوریه رسماً کارش را با تری‌کالر آغاز خواهد کرد.
برنامه تلویزیونی «گل کاراکل» کلمبیا نیز در گزارشی مدعی شد که مسئولان فدراسیون فوتبال ایران که جدایی کی‌روش را قطعی می‌بینند، در جست‌وجوی یافتن جانشین این سرمربی پرتغالی هستند و در این راستا خورخه فوساتی اروگوئه‌ای در آستانه نشستن روی نیمکت تیم ملی است، تیمی که در حال حاضر در مسابقات جام ملت‌های آسیا حضور دارد. همچنین انتظار می‌رود کی‌روش در هفته‌های آتی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کلمبیا معرفی شود.فوساتی سابقه زیادی از کار در قاره آسیا با هدایت تیم‌های السد، الریان، العین و الشباب دارد و سابقه سرمربیگری تیم ملی فوتبال قطر را نیز داشته است.
مشخص شدن تاریخ دیدار برگشت ال کلاسیکو
دو تیم رئال مادرید و بارسلونا ال کلاسیکوی برگشت را اسفند ماه برگزار می‌کنند.به گزارش آس، خاویر تباس، رئیس‌لالیگا در مصاحبه با رادیو RAC به تاریخ دیدار برگشت رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا‌اشاره کرد.ال کلاسیکو از هفته بیست و ششم لالیگا یازدهم اسفند در ساعت ۲۳:۱۵ برگزار می‌شود. سانتیاگو برنابئو میزبان این دیدار خواهد بود.سه روز بعد از ال کلاسیکو، رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان آژاکس خواهد بود. از طرفی بارسلونا در اروپا بازی نخواهد کرد. تیم کاتالانی بازی برگشت خود را در این مرحله برابر لیون در بیست و دوم اسفند انجام خواهد داد.
دروازه‌بان نساجی دوباره شاگرد دایی شد
حامد لک، دروازه‌بان نیم‌فصل نخست نساجی مازندران با قراردادی یک سال و نیمه شاگرد علی دایی در سایپا شد. این دروازه‌بان پس از جدایی نکونام از نساجی قرارداد خود را با این تیم فسخ به جمع نارنجی‌پوشان اضافه شد. لک سابقه حضور در سایپا را در کارنامه خود دارد و در فصل ٩٥-٩٦ برای نیم فصل در سایپا حضور داشت.او سابقه کار با علی دایی را در تیم صبا قم نیز داشته است.
شفر: امیدوارم بازیکنان جدیدمان خیلی زود بیایند
سرمربی استقلال درباره شرایط این تیم در اردوی آنتالیا توضیح داد. وینفرد شفر، سرمربی استقلال در حاشیه تمرین دیروز استقلال در آنتالیا اظهار کرد: تیم ما خیلی خوب تمرین کرده و بسیار با انگیزه است. همه بازیکنان با ۱۰۰ درصد وجود تلاش می‌کنند.او افزود: فضای روحی و روانی تیم بسیار خوب است ‌و از این بابت بسیار خوشحالم. ما تیم بسیار خوب وبا شخصیت بالایی داریم. همه بازیکنان بسیار خوشحال هستند که برای استقلال بازی می‌کنند. ما برای نیم فصل دوم خودمان را آماده می‌کنیم و امیدوارم بازیکنان جدیدمان خیلی زود بیایند و بتوانیم برای لیگ قهرمانان و نیم فصل دوم خودمان را آماده کنیم. سرمربی استقلال گفت: تیم ما خیلی خوب تمرین کرده و بسیار با انگیزه است. همه بازیکنان با ۱۰۰ درصد وجود تلاش می‌کنند. فضای روحی و روانی تیم بسیار خوب است ‌و از این بابت بسیار خوشحالم.
لیکنز از امروزسرخ‌پوشان تبریزی را تمرین می‌دهد
مدت قرارداد جرج لیکنز سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مشخص شد. جرج لیکنز سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز یکشنبه شب گذشته قرارداد خود را با این تیم امضا کرد و بامداد دیروز نیز در میان استقبال هواداران وارد تبریز شد. با اعلام عباس الیاسی رئیس‌هیئت‌مدیره باشگاه تراکتورسازی مدت قرارداد لیکنز با این باشگاه 2 سال‌و‌نیم خواهد بود. این مربی پس از ورود به ایران دیروز با دستیاران ایرانی خود در این باشگاه جلسه‌ای برگزار کرد. وی از امروز رسما تمرینات سرخ‌پوشان تبریزی را زیر نظر خواهد گرفت.
رکوردشکنی سولسشایر با یونایتد بعد از ۶ بازی!
سرمربی منچستریونایتد بعد از هفت بازی روی نیمکت این تیم رکورد تاریخ باشگاه را به نام خود ثبت کرد.
به‌ گزارش دیلی میل، منچستریونایتد یکشنبه شب موفق شد با یک گل تاتنهام را شکست دهد تا ششمین حضور سولسشایر روی نیمکت مربیگری این تیم با برد همراه باشد. این بهترین شروع تاریخ یک مربی در تیم منچستریونایتد است تا جایی که پیش‌تر مت بازبی، با پنج برد پیاپی در شروع دوران مربیگری خود توانسته بود بهترین عملکرد را داشته باشد. نکته جالب شکوفایی تیم‌هایی است ژوزه مورینیو هدایت آنها را بر عهده داشته است. رئال مادرید بعد از رفتن مورینیو در پنج فصل چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. چلسی یک فصل بعد از رفتن مورینیو به قهرمانی در لیگ برتر رسید و حالا نیز منچستریونایتد بعد از رفتن این مربی از شرایط خوبی برخوردار شده است.
بلاتکلیفی محض در نساجی !
گفته می‌شود ۸ بازیکن نساجی طبق متمم قراردادشان مانند حامد لک می‌توانند یکطرفه با نساجی فسخ کنند.
تمرینات نساجی که به‌طور موقت زیر نظر علی آذری در ورزشگاه کارگران تهران پیگیری می‌شد، از روز یکشنبه تعطیل شده و بازیکنان و هواداران چند روزی است به‌دنبال وعده‌های ۲۴ ساعته مالک باشگاه، در بلاتکلیفی به‌سر می‌برند. پس از پیوستن حامد لک به باشگاه سایپا، این باشگاه از فرصت تعطیلی تمرینات نساجی استفاده کرده و با بازیکنانی چون سجاد آشوری، امید سینک و ابوالفضل علایی وارد مذاکره شده است. همچنین شنیده شده که فرشاد فرجی و حامد شیری نیز پیشنهاداتی از تیم‌های تراکتورسازی و ذوب‌آهن داشته‌اند. آیا با توجه به وعده‌های چندباره صنیعی‌فر مالک باشگاه نساجی مازندران نسبت به انتخاب سرمربی و اینکه وی دیروز هم، اعلام کرد تا ۲۴ ساعت آینده سرمربی را معرفی خواهد کرد، اگر تا امروز سرمربی نساجی معرفی نشود، آیا این بازیکنان در نساجی می‌مانند؟ ضمن اینکه محمد آبشک نیز طبق اظهاراتش با توجه به مشکلات شخصی هنوز بر سر تمرین نساجی حاضر نشده است. گفته می‌شود ۸ بازیکن نساجی طبق متمم قراردادشان مانند حامد لک می‌توانند یکطرفه با نساجی فسخ کنند.
الشحانیه قطر حریف دوم پرسپولیس در قطر
دومین حریف تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی قطر مشخص شد. تیم فوتبال پرسپولیس یکشنبه شب در اولین دیدار تدارکاتی خود در اردوی قطر موفق شد تیم یوپن بلژیک را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. شاگردان برانکو قرار است دومین دیدار تدارکاتی خود را مقابل الشحانیه قطر روز پنجشنبه برگزار کنند و در صورتی که مسئله خاصی به وجود نیاید برگزاری این بازی قطعی خواهد بود. رامین رضاییان بازیکن تیم الشحانیه است اما این بازیکن به دلیل همراهی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا در این بازی حضور نخواهد داشت.