kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۲۲۰۵
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴

جلوگیری از انجام سفرهای غیرضروری در حد حرف است؟!

سرپرست تیم سه‌گانه، سفر چند روزه‌ای به پرتغال داشته که اصلا مشخص نیست دلیل این سفر غیرضروری چه چیز بوده است.

سرجیو سانتوس مربی پرتغالی تیم ملی سه‌گانه کمپی را در کشور خود برای حضور سه‌گانه‌کاران ایران معرفی کرده و قرار است دو ورزشکار از ایران در این کمپ شرکت کنند.
نکته جالب ماجرا این است که احمد نامنی سرپرست فدراسیون سه‌گانه هفته گذشته به پرتغال سفر کرده تا بازدیدی از این کمپ داشته باشد. او دوشنبه راهی پرتغال شده و جمعه هم به ایران برگشته است. بحث اصلی این است که وقتی سرمربی تیم ملی خودش این کمپ را معرفی کرده دیگر چه ضرورتی داشته سرپرست فدراسیون بخواهد از آن بازدید داشته باشد؟ حتی اگر سرپرست فدراسیون به دنبال گرفتن اطلاعاتی در مورد این کمپ بوده می‌توانست از راه‌های دیگر اطلاعاتی در مورد این کمپ به دست آورد و با توجه به اینکه فدراسیون‌ها با مشکلات ارزی روبرو هستند اصلا نیازی به سفر نبوده است. زمانی که سه‌گانه‌کاران به حضور در مسابقات نیاز جدی دارند، چرا باید بجای هزینه کردن برای حضور در مسابقات بین‌المللی برای انجام سفر کاملا غیرضروری یک مسئول هزینه شود؟
با توجه به اینکه  وزارت ورزش اعلام کرده که فدراسیون‌ها از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند چرا باید یک سرپرست به چنین سفر غیرضروری برود و چرا شورای برون‌مرزی باید با این درخواست موافقت کند؟ انتظار هست وزارت ورزش اگر قرار است واقعا از سفرهای غیر‌ضروری برخی افراد در ورزش جلوگیری کند، به صورت جدی با این قبیل اتفاقات برخورد کند.