kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۲۰۳۳
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶

وزیر ورزش: فجر چهلم را با افتتاح ۱۰ استادیوم جشن می‌گیریم

وزیر ورزش وجوانان با آرزوی موفقیت برای تیم‌ ملی فوتبال در جام ‌ملتهای آسیا ۲۰۱۹ ، گفت‌: تا پایان امسال، فجر چهلم را با افتتاح ده استادیوم ورزشی جشن‌خواهیم‌ گرفت.



مسعود سلطانی‌فر در مراسم افتتاح استادیوم پنج هزار نفری آزادی تربت حیدریه، گفت‌: بدخواهان نظام در تلاش بودند تا نگذارند جمهوری اسلامی فجر چهلم را ببیند اما دولتمردان با انرژی که از حمایت‌های مردم گرفتند نگذاشتند دشمنان به اهدافشان دست پیدا کنند. سلطانی فر، اضافه کرد: در این ایام علی رغم محدودیت‌های  مالی  که داشتیم موفق شدیم پروژه‌های بیشتری را افتتاح کنیم و در اختیار مردم قرار دهیم.
وی با بیان این که در وزارت ورزش و جوانان، فجر چهلم را از هفته دولت آغاز کردیم، توضیح  داد: از روزهای نخست هفته دولت تاکنون هر دوهفته یک پروژه بزرگ را افتتاح کردیم که با این اقدام در تلاش هستیم تا علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین مردم، پایه‌های نظام اسلامی را تحکیم کنیم. سلطانی فر تا کید کرد که تاکنون در اقصی نقاط کشور شش استادیوم ورزشی به بهره برداری رسیده و در نظر داریم تا پایان سال چهار استادیوم دیگر را نیز افتتاح کنیم. وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: هم اکنون ملی پوشان کشورمان در جام ملتهای آسیا حضور دارند و امیدواریم با تلاش و کوشش برای کشور افتخارآفرین باشند. وی به نقش ورزش در ایجاد نشاط و شادی و همچنین افزایش اتحاد و غرور ملی اشاره کرد و افزود: هیچ عرصه ای مثل ورزش نمی‌تواند با یک پیروزی، یک رکورد شکنی و یک مدال باعث شادی هفتاد میلیون نفر شود و ما باید از این فرصت به بهترین شکل بهره بگیریم.