kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۱۹۸۴
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
سرتیپ نقدی:

چهل ساله شدن انقلاب نشان از ناکامی توطئه‌های دشمن دارد

معاون اجتماعی و فرهنگی سپاه پاسداران گفت: رسیدن انقلاب اسلامی به چهل سالگی خود ناکامی توطئه‌های دشمن در طی این سال‌ها برای از بین بردن انقلاب و نظام ما را نشان می‌دهد.




سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی پنجشنبه شب در اجتماع بزرگ مردم قزوین به مناسبت چهل سالگی انقلاب در مسجد امام خمینی(ره) قزوین افزود: دشمن می‌خواهد به مردم ایران القاء کند که در حوزه اقتصادی و معیشتی به بن‌بست رسیده‌اند، اما هنوز از این موضوع غافل است که پیروزی در هر شکل با انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی خود قرار دارد و دستاوردهای ما طی 40 سال گذشته همواره ثابت کرده که نظام استکباری و سرمایه‌داری نتوانسته کوچکترین مانعی در مسیر توسعه و اعتلای نظام ما ایجاد کند. سردار نقدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همیشه به تنهایی از پس مشکلات خود برآمده است، تصریح کرد: انقلاب همواره از ابتدای پیروزی خود تاکنون تنها و یک تنه در مقابل هجمه‌های دشمن که در راس آنها آمریکا و اسرائیل جنایتکار قرار دارد، ایستادگی کرده است. وی به شهدای ترور انقلاب اسلامی‌اشاره کرد و یاد و خاطره آنان را گرامی داشت و گفت: بعد از انقلاب اسلامی، گروهک‌های ضد انقلاب از جمله لیبرالیست‌ها، کمونیست‌ها و حتی سلطنت‌طلب‌ها 17 هزار ایرانی را به شهادت رساندند و هدفشان براندازی انقلاب اسلامی بود، اما باز هم جریان انقلاب از این بحران‌ها عبور کرد و پیروز باقی ماند. سردار نقدی به توانمندی‌های ایران در حوزه انرژی، نیروی انسانی، علم و فناوری و نقدینگی مالی ‌اشاره کرد و اظهار داشت: کشور ما با داشتن بنزین، گاز، معادن مس، روی، تیتانیوم و فناوری علوم هسته‌ای و داشتن سلاح‌های پیشرفته دفاعی و نظامی مقام بالایی در منطقه دارد و دشمن از این ظرفیت‌ها می‌ترسد.
معاون اجتماعی و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود مشکلات اخیر معیشتی در کشور را ناشی از نقدینگی‌های سرگردان دانست و گفت: وجود یک هزار و 700 میلیارد تومان نقدینگی سرگردان در دست مردم که گاها در بازار سکه و ارز روانه می‌شود، تعادل اقتصادی جامعه را برهم زده و لازم است که در این حوزه شاهد تحرک مدیریت اجرایی کشور باشیم. سردار نقدی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی ما را از دستاوردهای انقلاب غافل نمی‌کند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با وجود همه تحریم‌ها و هجمه‌های دشمن، در مسیر بالندگی و سربلندی قرار دارد.