kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۱۹۲۳
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱

تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی والیبال امروز رسمی می‌شود

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از توافق با فدراسیون ایران تا سال ٢٠٢٠ ماندنی شد و امروز شنبه قرارداد خود را به صورت رسمی امضا می‌کند.



جلسه افشین داوری، سرپرست فدراسیون والیبال و ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از نزدیک به پنج ساعت به اتمام رسید تا طرفین با مثبت ارزیابی کردن این نشست محل فدراسیون را ترک کنند. بررسی دقیق تقویم تیم ملی والیبال ایران در سال آینده، بندهای قرارداد ایگور کولاکوویچ، نحوه پرداخت و دستمزد کادر فنی و ارزیابی شرایط کلی تیم ملی در آینده موضوعاتی بود که با دقت نظر در مورد آن بحث و تبادل نظر شد.
در پایان توافقات کلی برای امضا رسمی قرارداد ایگور کولاکوویچ صورت گرفت و قرار شد تا هفته جاری در مراسمی رسمی قرارداد سرمربی تیم ملی ایران و فدراسیون والیبال امضا شود.
افشین داوری، سرپرست فدراسیون والیبال نیز در این باره گفت: تا ٢٠٢٠ با کولاکوویچ به توافق رسیده‌ایم و شنبه به صورت رسمی قرارداد را امضا می‌کنیم. او در مورد مبلغ قرارداد نیز گفت: تغییری در مبلغ قرارداد وجود ندارد و طبق توافقات قبلی با او به توافق رسیده‌ایم تا برای مسابقات پیش رو در کنار تیم ملی ایران باشد.