kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۱۸۸۲
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲

ارسال بیش از 290 اثر به دومین سوگواره ملی اربعین



اهواز- خبرنگار کیهان
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز از دریافت بیش از 290 اثر به دبیرخانه دومین سوگواره ملی اربعین خبر داد.
«عبدالرحیم هوشمند» بیان کرد: با توجه به استقبال مناسب از برگزاری دومین سوگواره ملی اربعین و اینکه هنوز در بخش‌های مختلف آثاری به دبیرخانه سوگواره ملی اربعین ارسال می‌شدند، تصمیم گرفتیم مهلت دریافت آثار در سوگواره را تا یکم بهمن ماه تمدید کنیم. این سوگواره در پنج بخش شامل پایان‌نامه، شعر، دل‌نوشته و خاطره، عکس، فیلم کوتاه و کلیپ و نماهنگ برگزار می‌شود.
وی افزود: در مجموع این پنج بخش تاکنون 290 اثر به دبیرخانه ارسال شده است. بیشترین آثار دریافتی در بخش عکس بوده است و 170 اثر در این بخش دریافت شده است. در بخش شعر 66 اثر، در بخش دل‌نوشته و خاطره 27 اثر، در بخش فیلم کوتاه 24 اثر و در بخش پایان‌نامه نیز دو اثر برای شرکت در این سوگواره به دست ما رسیده است. همچنین یک جلد کتاب و یک مقاله نیز به دست ما رسیده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: انتظار داریم تعداد این آثار تا پایان مهلت ارسال آثار همچنان افزایش پیدا کند. عموم دانشگاهیان دولتی و غیردولتی سراسر کشور می‌توانند آثار خود را از طریق پست به نشانی دانشگاه شهید چمران اهواز، معاونت فرهنگی و اجتماعی به دبیرخانه ارسال کنند.
هوشمند افزود: امیدواریم داوری این سوگواره را پس از اتمام دوره تحویل آثار به دبیرخانه، در نیمه اول بهمن ماه انجام دهیم. حدالامکان تلاش می‌کنیم که تا پیش از 20 اسفندماه نیز اختتامیه این سوگواره برگزار شود.
پیش از این مهلت ارسال آثار به دومین سوگواره ملی اربعین تا 10 دی ماه اعلام شده بود.