kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۱۸۳۶
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷

45 جاسوس رژیم صهیونیستی در دام دستگاه امنیتی حماس

وزارت کشور و امنیت ملی فلسطین در باریکه غزه اعلام کرد که پس از عملیات شکست خورده ارتش صهیونیستی در شرق شهر «خان یونس» در ماه نوامبر سال گذشته(آبان ماه)، 45 جاسوس رژیم صهیونیستی بازداشت شده‌اند.

وزارت کشور فلسطین سه‌شنبه شب اعترافات تعدادی از این افرادی را که با رژیم صهیونیستی همکاری و برای آن جاسوسی می‌کردند، پخش کرد. این وزارتخانه خاطر نشان کرد که این مزدوران در ارتباط با عملیات نفوذ عناصر یگان ویژه ارتش صهیونیستی به شرق خان یونس در ماه نوامبر سال گذشته بازداشت شده‌اند که مقاومت فلسطین آن را به شکست کشاند. سخنگوی وزارت کشور و امنیت ملی فلسطین بعد از پخش اعتراف‌های جاسوسان گفت که می‌خواهیم به ‌اشغالگران صهیونیست و مزدورانشان این پیام را بفرستیم که مزدوران آنها در غزه، در چنگ دستگاه‌های امنیتی ما
هستند.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در جریان عملیات مذکور، هفت نفر از مبارزان مقاومت فلسطین که اکثرا از مبارزان گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس بودند، به شهادت رسیدند و در مقابل، فرمانده این تیم عملیاتی ارتش صهیونیستی به هلاکت رسیده و تعدادی دیگر نیز زخمی شدند که باعث رسوایی بزرگ برای این رژیم و در نهایت استعفای «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ وقت رژیم ‌اشغالگر قدس شد.
عملیات جدید
در عملیات شهادت‌طلبانه یک جوان فلسطینی که صبح روز گذشته در قدس رخ داد، یک شهرک‌نشین صهیونیست زخمی شد.
به گزارش خبرگزاری قدس، مجری این عملیات با استفاده از سلاح سرد، یک شهرک نشین صهیونیست را مورد حمله قرار داد. در پی این عملیات منابع عبری از زخمی شدن یک شهرک‌نشین زن صهیونیست خبر دادند. مجری عملیات از محل‌گریخت و تلاش‌ها برای دستگیری او ادامه دارد.
نتانیاهو ماندنی نیست!
در ادامه تنش‌های سیاسی در رژیم صهیونیستی بعد از انحلال کابینه و پارلمان، اکنون سیاستمداران این رژیم معتقد هستند که فشارها در حال بیرون کردن «بنیامین نتانیاهو» از صحنه رقابت است.
به گزارش قدسنا، «یائیر لاپید» رهبر حزب «یش‌عتید» با خلافکار خواندن نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که او در حال خُرد شدن زیر فشارهای مختلف است. وی با بیان اینکه نتانیاهو مدت‌هاست کار واقعی برای صهیونیست‌های ساکن اراضی ‌اشغالی انجام نداده، افزود: «در حالی که او زیر فشارها خُرد می‌شود به نتانیاهو اجازه نمی‌دهیم که ما را هم با خود به سرازیری سقوط بکشاند.
لاپید گفت،به ما ثابت شد که یک مظنون به جرائم سنگین جنایی نمی‌تواند نخست‌وزیر باشد.
من نتانیاهو را برای سال‌هاست که می‌شناسم، او تحت فشار است و ماندنی نیست. گفتنی است نتانیاهو از سوی پلیس این رژیم به دلیل چهار پرونده فساد مالی و سوءاستفاده از قدرت، تحت بازجویی قرار گرفته و کیفرخواست برای او صادر شده است.