kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۱۸۱۷
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
مدیرعامل شهر جدید پردیس:

ساخت واحدهای جدید مسکن مهر دوباره در پردیس آغاز شد

مدیرعامل شهر جدید پردیس اعلام کرد: طی هفته‌های اخیر تعداد زیادی از واحدهای متوقف شده فاز 8 فعال شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ مهدی هدایت از آغاز ساخت واحدهای مسکن مهر در فاز 8 پردیس در راستای جبران کمبود واحدها خبر داد و گفت: اقدامات نهایی اقاله پروژه‌های مسکن مهر شرکت توسعه شهرسازی ایرانیان در حال انجام است؛ کاری که چندین سال بود، انجام نشده بود و متقاضیان مسکن مهر در بلاتکلیفی به سر می‌بردند.
وی همچنین از انجام عملیات آسفالت ورودی فاز 8 و دو بانده کردن این مسیر بعد از 7 سال خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت مساجد، مدارس و... فعال شده است، ضمن اینکه هیچ مشکلی برای تامین منابع مالی وجود ندارد و نیازهای مالی از محل درآمدهای شرکت تامین شده است.
مدیرعامل شهر جدید پردیس همچنین از دیدار مدیران عامل شرکت عمران با ساکنان پروژه جهاد نصر در فاز 8 پردیس خبر داد و گفت: در بازدیدهای ما از ساکنان پروژه جهاد نصر و پردیس‌سازان نوید و طلیعه معماران آرتا در فاز 8 بسیار مثمرثمر بوده چرا که این دیدارها با محوریت بررسی مشکلات و تسریع در برخی کمبودها می‌تواند مفید باشد.
هدایت ادامه داد: مشکل تحویل نصبیات پروژه‌های مسکن مهر پردیس در فاز 11 در حال برطرف شدن است که تاکنون مشکل تحویل 500 واحد حل شده است.
وی با بیان اینکه مسئله عدم تحویل پکیج به متقاضیان فاز 11 برطرف شده است از حل مشکل نبود آسانسور برای برخی از پروژه‌ها نیز خبر داد.
مدیرعامل شهر جدید پردیس در مورد اینکه آیا قرار است در پردیس بارگذاری جدیدی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: قرار نیست بارگذاری جدیدی صورت گیرد، بلکه قرار است از ظرفیت خود شهر جدید پردیس برای متقاضیان اضافه ثبت‌نام شده مسکن مهر در نظر گرفته شود.
هدایت پیش‌تر در مورد متقاضیانی که ثبت‌نام کرده و آورده خود را واریز کرده‌اند گفته بود، اگر متقاضیان مسکن مهر پردیس علاقه‌مند هستند که زودتر صاحب مسکن شوند می‌توانند به شهر پرند و هشتگرد بروند، اما اگر این متقاضیان از زمان تحویل واحدها مطمئن شوند، دوست دارند که در شهر پردیس صاحب مسکن شوند.
وی در مورد افزایش قیمت‌ها نیز عنوان کرد: فعلا بخشنامه‌ای درمورد افزایش قیمت به ما اطلاع‌رسانی نشده است، پس نمی‌توانیم به افزایش قیمت اقدام کنیم.
مدیرعامل شهر جدید پردیس در مورد متقاضیانی که واحدهای خود را تحویل نگرفته ولی اقساط پرداخت می‌کنند، گفته بود، اولویت نخست حل مشکلات با این متقاضیان است و اولویت بعدی نیز حل مشکل دارندگان مسکنی است که واحدهای مسکونی خود را تحویل گرفته‌اند، اما هنوز مشکلات آنها حل نشده است.