kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۱۸۰۴
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹

وزیر ورزش: امیدواریم تیم ملی فوتبال به فینال جام ملت‌های آسیا برسد

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که تیم ملی فوتبال ایران به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند.

مسعود سلطانی‌فر در حاشیه جلسه هیئت دولت در رابطه با عملکرد تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: تیم خیلی خوبی داریم و شروع خوبی هم در این رقابت‌ها داشتیم. امیدوارم در بازی‌های باقی مانده هم نتایج خوبی بگیرند.تیم ملی از حمایت همه ملت و دست‌اندرکاران ورزش برخوردار است و امیدواریم با همین حمایت‌ها، هماهنگی‌ها و عزم و اراده بتوانیم تا فینال این مسابقات پیش رویم.
وزیر ورزش و جوانان در رابطه با اینکه اختلاف کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ سرمربیان تیم ملی و پرسپولیس در جام ملت‌های آسیا هم ادامه‌دار شده و آیا وزارت ورزش قصد ندارد تذکری به این افراد بدهد؟ افزود: بهتر است که همه انرژی را صرف حمایت از تیم ملی‌مان بکنیم و امیدوارم بتوانیم قهرمان شویم. سلطانی‌فر در مورد پاداش ملی‌پوشان در صورت موفقیت هم گفت: برای تیم ملی پیش‌بینی پاداش کردیم.
وزیر ورزش درباره آخرین وضعیت حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: این کار در استادیوم‌های مختلف نیاز به ورودی مجزا، معبر و مکان مجزا و سرویس و خدمات مجزا دارد. همه این امکانات در ورزشگاه‌های مختلف وجود دارد و یا در کوتاه‌ترین زمان ممکن قابل فراهم کردن است. زیرساخت‌ها در این ارتباط کاملا فراهم است و مشکلی برای ورودی مجزا، معبر و مکان مجزا و سرویس و خدمات مجزا نداریم. امیدواریم با گزارشی که برای دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال کرده‌ایم، کارهای کارشناسی در این ارتباط انجام و این مصوبه اصلاح شود. امیدواریم که به مرور با فراهم شدن شرایط در مکان‌های مختلف ابتدا در بازی‌های ملی این موضوع را فراهم کنیم.