kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۱۷۸۵
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲

درگیری دانش‌آموزان شیرازی منجر به قتل شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: درگیری بین چهار دانش‌آموز شیرازی که صبح دیروز (چهارشنبه 19 دی) رخ داد منجر به قتل یکی از آنها با ضربه چاقو شد.

سرهنگ کاووس محمدی در گفت‌و‌گو با ایرنا، افزود: سه نفر دیگر از دانش‌آموزان که در این درگیری مشارکت داشتند دستگیر شدند که دو نفر از آنها 16 سال سن و یکی 17 ساله است.
وی اضافه کرد: جزئیات پرونده در حال بررسی است و تشخیص اینکه قاتل اصلی کدام یک از این سه دانش‌آموز بوده و ضربه نهایی را زده است مسئله‌ای فنی است که نیاز به بررسی دقیق‌تر دارد و جزئیات آن در روزهای آینده منتشر خواهد شد.
وی گفت: دانش‌آموز مقتول در مسیر انتقال به بیمارستان فوت کرد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز نیز گفت: درگیری دانش‌آموزان دبیرستانی پس از پایان امتحان و در بیرون از دبیرستان ارسنجانی شیراز رخ داد.
محمد کماندار بیان کرد: مقتول دانش‌‌آموز پایه دهم رشته انسانی دبیرستان ارسنجانی بوده است وقاتلین دانش‌‌آموزان هنرستان‌های جوانمردی و دستغیب به همراه یک نفر از اراذل بوده‌اند.
وی ابراز داشت: این دانش‌آموز پس از امتحان و با تعطیلی مدرسه، در راه رفتن به سمت منزل با تعدادی از دانش‌آموزان دیگر درگیر که منجر به قتل او شد. وی ابراز داشت: در پی این اتفاق بلافاصله مدیر دبیرستان مربوط در محل حاضر شد و مراتب را به اورژانس و پلیس اطلاع داد.
علت درگیری هنوز مشخص نیست.