kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۱۴۹۳
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶

تولد نوزاد از يک زن در حال کما

در پی زایمان زنی در اغما (کُما) در یکی از موسسات مراقبت‌های بهداشتی در ایالت آریزونای آمریکا، پلیس این ایالت تحقیقاتی را درباره تجاوز به این زن آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز از نیویورک، پلیس شهر فنیکس در ایالت آریزونای آمریکا روز شنبه تحقیقاتی را در‌باره تجاوز جنسی به زنی که از 10 سال پیش در کُماست، اما به نوشته مطبوعات به تازگی یک بچه به دنیا آورده آغاز کرده است.این زن که از 10 سال پیش زندگی نباتی دارد، در موسسه مراقبت‌های بهداشتی «هاسیندا Hacienda» نگهداری می‌شود و نوزاد پسرش هم در همین موسسه به دنیا آمده است. اما مسئولان این موسسه تا زمان شروع انقباضات رحمی این زن و به دنیا آمدن نوزادش در ۲۹ دسامبر گذشته، متوجه باردار شدن این زن نشده بودند.یکی از ماموران پلیس به نام تامی تامپسون گفت: پلیس فنیکس هم اکنون مامور تحقیق درباره این ماجرا است.به گفته سخنگوی موسسه هاسیندا، مدیریت این موسسه می‌داند که این حادثه عمیقا نگران‌کننده است و برای همین با پلیس کاملا همکاری می‌کند.
تاشا مناکر، موسس انجمن مبارزه با خشونت‌های جنسی و خانگی در ایالت آریزونا از پلیس خواسته است «دی. ان. ای» همه کارکنان مرد موسسه هاسیندا را با «دی.‌ان.‎ای» این نوزاد مقایسه کند.