kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۱۴۴
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۷

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز

*‌از امت خمینی کبیر(ره) که با حضور میلیونی خود در سالگرد عروج ملکوتی روح خدا با خلف صالحش بیعت دوباره کردند تشکر می‌کنم. و به خلف صالح‌ او که 25 سال سکاندار انقلاب اسلامی در جهان پرتلاطم، کشتی انقلاب را به سلامت به ساحل رساندند تبریک عرض کرده و خدا را سپاس می‌گوییم.
8847---0919
* سه ماه از سال 93 که سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده می‌گذرد دولت و مسئولین گزارش بدهند برای رفع دغدغه رهبری در این مورد چه کرده‌اند.
2078---0937
* رهبر معظم انقلاب از ابتدا نسبت به مذاکرات 5+1 خوشبین نبودند و این حکمتی داشت. رهبری می‌دانستند که اینها چه جرثومه‌هایی هستند لذا با اظهارات رئیس‌جمهور محترم در 93/3/13 در حرم امام که این سخن خمینی کبیر(ره) را یادآوری کردند که رئيس‌جمهور آمریکا بداند منفورترین شخصیت‌ها در اذهان مردم ایران است به نظر، ایشان نیز متوجه شده و از ادامه مذاکره ناامید شده است. امیدواریم هزینه‌هایی از قبیل توقف غنی‌سازی 20 درصد، بی‌مهری‌ها aبه دانشمندان هسته‌ای کشورمان، باز شدن پای جاسوسان 5+1 به کشور و... که جمهوری اسلامی پرداخت نیز جبران شود.
یک هموطن از شیراز
* ‌اینکه مراجع معظم تقلید و علما و متدینین دغدغه دین و آخرین مردم را دارند برترین ارزش است. مایه تعجب است که برخی مسئولین به جای همراهی با متدینین و رفع مشکلات و معضلات اخلاقی جامعه از مخالفت آن‌ها با منکرات ناراحت هم می‌شوند. ای کاش این قدر که به محیط زیست اهمیت می‌دهند به حل معضلات فرهنگی، بیکاری، مسکن، ازدواج جوانان و... نیز اهمیت بدهند. ما درباره ارزشهای اسلامی و انقلابی کوتاه نمی‌آییم.
0036---0915
* امیر کویت در سفر به کشورمان گفته، ما به گاز ایران نیاز مبرم داریم. ارزش گاز به مراتب بیش از آن است که ما بخواهیم از طریق صادرات آن به دیگر کشورها سرمایه به دست آوریم. بهترین مصرف منابع گازی تزریق آن به چاههای نفتی است که با افت فشار مواجهند.
امید حسنی
* در آینده‌ای نه چندان دور همین تروریست‌هایی که عازم سوریه شده‌اند و کشت و کشتار راه انداخته‌اند بلای جان آمریکا و کشورهای مرتجع منطقه خواهند شد. انتقام الهی دیر یا زود  دارد ولی سوخت و سوز ندارد.
2096---0911
* دولت یازدهم در حالی ادعای اعتدال یعنی دوری از افراط و تفریط دارد که در حد افراط نسبت به مسکن مهر بی‌توجهی می‌کند چرا که هم قیمت‌ها را افزایش سرسام‌آور داده هم زمان تحویل را طولانی کرده است.
4832---0938
* از فرمانداری محترم قاین درخواست می‌شود به جای حضور در مراسم‌های کم‌ارزش از قبیل نمایشگاه‌ مارهای سمی و... به فکر برطرف کردن مشکلات شهر از قبیل کمربندی، دانشکده پرستاری، دانشگاه بزرگمهر،‌ فاز 2 سیمان، فاضلاب شهری، توسعه بیمارستان و دیگر مشکلات موجود شهر باشد. ضمنا مشکل آب‌رسانی به روستای روشک قائن نیز علی‌رغم پیگیری‌های زیاد هنوز حل نشده است.
5255---0915
* معاون حمل‌ و نقل کالای وزارت راه و ترابری که تا چندی قبل در بیرون از تهران در جاده اسلامشهر مستقر بود با تغییر مسئول آن طبق تشخیص مسئول جدید به داخل شهر تهران منتقل و سبب نارضایتی زیادی شده است. بنویسید انتقال این معاونت از بیرون شهر به نقطه مرکزی تهران با سیاست تمرکززدایی دولت با هیچ عقل و منطقی سازگاری ندارد.
صادقی
* با توجه به اینکه امسال کشور ما دچار کم‌آبی شده و چه بسا در فصل تابستان شاهد جیره‌بندی آب در بعضی از شهرها باشیم چه ضرورتی دارد که هر روز ماشین‌های شهرداری خیابان‌های پایتخت را آب‌پاشی‌ کنند؟
نعمتی
* قرار بود از درآمد حاصل از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی کمک بشود ولی تا امروز خبری نشده. چرا؟
1384---0912
* متاسفانه تعدادی از بلندگوهای بیرونی حرم حضرت امام خمینی در روز 14 خرداد به هنگام سخنرانی رهبر معظم انقلاب مشکل پیدا کرده بودند و صدا خوب شنیده نمی‌شد. چرا مدیریت این مکان مقدس نسبت به رفع این مشکل اقدام نمی‌کند و هر ساله شاهد این وضع هستیم.
4331---0914
* 2 سال است که خط تلفن ثابت  برای مغازه‌ام خریده‌ام به علت عدم استفاده طی یک سال اخیر از آن (به رغم پرداخت آبونمان آن) شرکت مخابرات منطقه شهید رمضانی اعلام می‌کند که این شماره تلفن از شما سلب امتیاز شده و اگر می‌خواهید باید 7 میلیون تومان پرداخت کنید تا به شما تحویل شود. با کلی دوندگی لطف کردند یک میلیون تخفیف داده و اعلام می‌کنند 6 میلیون پرداخت کنید. از دستگاه قضایی و دیگر متولیان امر درخواست می‌شود جلوی اینگونه اجحاف‌های آشکار شرکت مخابرات را سد نمایند.
سیداحمد احسانی
*‌ جاده بین شهر سراب به روستای جهیزوان که در مسیر خود چند روستای دیگر را نیز به شهر متصل می‌کند در محدوده روستای اوغان حدود چند کیلومتر کاملا خراب است تاکنون خسارات زیادی به خودروهای عبوری وارد شده و موجب نارضایتی اهالی منطقه را فراهم ساخته است. با توجه به نیاز اساسی روستانشینان منطقه برای دسترسی آسان و بی‌خطر به شهر از مسئولین محترم درخواست رسیدگی داریم.
حضرتی
* در خط اتوبوس‌های تندرو مسیر میدان آزادی - پایانه خاوران تعداد مسافرین مرد حدود ده برابر خانم‌ها می‌باشد. با این حال برای پیاده و سوار شدن خانم‌ها دو در ولی برای آقایان فقط یک در اختصاص داده شده است. این وضعیت باعث شده که هر روز عده‌ای سارق جیب مسافرین را خالی کنند و یا زد و خورد بین مسافرین پیش بیاید چرا این وضعیت را اصلاح نمی‌کنند؟
بهگو
* مصوبه استخدام مربیان پیش‌دبستانی هنوز از سوی وزارت آموزش و پرورش اجرا نشده است؟ آیا علت خاصی دارد؟
کاسب
* در بعضی از اتوبوس‌های خصوصی تحت پوشش شرکت واحد دستگاه کارت خوان به گونه‌ای دستکاری شده که با وجود جواب منفی در موقع ارائه کارت مبلغ مورد نظر را از موجودی کسر می‌کند.
7902---0919
* حجم بسیاری از داروهای به شکل شربت کودکان بیشتر از مقدار مصرف کودکان بیمار است به طوری که در هر تجویز دکتر فقط مقدار کمی از این داروها مصرف شده و مابقی دور ریخته می‌شود با توجه به وضعیت اقتصادی و دارویی کشور ضرورت دارد در این مورد اصلاحاتی صورت بگیرد.
2705---0916