kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۰۹۴۲
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱

پرچم رژیم صهیونیستی زیر پای سخنگوی وزیر خارجه اردن و واکنش اسرائیل

انتشار تصویر سخنگوی دولت اردن در حال عبور از پرچم رژیم صهیونیستی، خشم تل‌آویو را برانگیخته است. صهیونیست‌ها سفیر اردن را احضار کردند اما یک نماینده پارلمان اردن قویا از این اقدام خانم سخنگو دفاع کرد.

انتشار تصویر خانم «جمانه غنیمات» سخنگوی دولت اردن در حالی که برای ورود به دفتر اتحادیه‌های صنفی این کشور از روی پرچم رژیم صهیونیستی عبور می‌کند، خشم این رژیم را به شدت برانگیخت.
روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در همین ارتباط نوشته که وزارت خارجه اسرائیل به شدت به این موضوع اعتراض کرده و سفارت این رژیم در «امان» هم یادداشتی اعتراضی به «امان» تسلیم و «غسان المجالی» سفیر اردن در تل‌آویو را فرا خوانده است. به گزارش فارس، این روزنامه همچنین نوشته، «عمر الرزاز» نخست‌وزیر اردن برای ورود به مقر اتحادیه‌های صنفی ترجیح داد از در اصلی وارد نشود تا از روی پرچم عبور نکند...مقر اتحادیه‌های صنفی اردن به شدت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالف است و به همین دلیل پرچم این رژیم را در ورودی خود قرار داده تا هر کسی وارد می‌شود ابتدا از روی این پرچم رد شود. یکی از نمایندگان پارلمان اردن نیز از اقدام خانم «جماعه غنیمات» قویا دفاع کرد.