kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۰۹۳۶
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰

«نفرت»، انگیزه جوان صهیونیست برای ترور نتانیاهو

نارضایتی در سرزمین‌های ‌اشغالی و در حوزه‌های مختلف اقتصادی، امنیتی و اجتماعی، از نتانیاهو چهره‌ای منفور ساخته طوری که باز هم خبر رسیده، یک جوان دیگر صهیونیست قصد کشتن او را داشت اما دستگیر و زندانی شد.
سرویس خارجی -

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی جمعه شب یک بار دیگر از یک سوء قصد مقابل منزلش در «کیساریا» واقع در مجاورت «حیفا» جان سالم به در برد. طبق گزارش‌هایی که منابع صهیونیستی منتشر کرده‌اند، یک جوان نقابدار اسرائیلی به منزل بنیامین نتانیاهو حمله کرده و فریاد می‌زده: «می‌خواهم نتانیاهو را بکشم.»
تیم حفاظتی منزل نتانیاهو هم بلافاصله این فرد را مورد حمله قرار داده و قصد دستگیری او را می‌کنند، اما این شخص تهدید می‌کند به او نزدیک نشوند زیرا یک کیف بمب‌گذاری شده با خود به همراه دارد. این مسئله موجب ترس و وحشت حاضران در محل می‌شود و...
به گزارش خبرگزاری قدس، به نقل از شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی، در نهایت محافظان منزل نتانیاهو خواستار حضور کارشناسان مواد منفجره در محل می‌شوند و پس از آن فرد مهاجم را بازداشت کرده و مورد بازجویی قرار می‌دهند.
گفتنی است این نخستین بار نیست که نتانیاهو از ترور جان سالم به در برده است.
 چند ماه پیش نیز یک مرد ۲۸ ساله با ارسال پیام‌های تهدیدآمیز به نتانیاهو گفته بود که تصمیم دارد نتانیاهو را به قتل برساند و اگر روزی نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی کشته شد، کار وی است. پلیس رژیم صهیونیستی این فرد را دستگیر و به زندان انداخت.
چندی پیش نیز سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل (شین بت) اعلام کرد که یک «حلقه تروریستی» را که بنا داشت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل را ترور کند، خنثی کرده است.
طی تحقیقات مشخص شد که اعضای این گروه، برنامه داشتند چندین حمله را علیه چند هدف از جمله مقام‌های بلندپایه صهیونیست انجام دهند، بنیامین نتانیاهو در راس این مقامات قرار داشت.
در ماه‌های اخیر اعتراضات شدیدی نسبت به بی‌کفایتی‌های نتانیاهو و همچنین فساد مالی وی از سوی صهیونیست‌ها صورت گرفته است.
 بسیاری از شهرک نشینان به دلیل نبود امنیت در سرزمین‌های ‌اشغالی راه مهاجرت را در پیش گرفته و به کشورهای دیگر پناهنده شده‌اند.