kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۰۵۶۲
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
واشنگتن پست:

ترامپ بی‌کفایت و دم‌دمی ‌مزاج است خدا به دادمان برسد

واشنگتن پست در گزارشی با انتقاد شدید از ترامپ نوشته‌: «آشوبی که اطراف ماست چیزی است که وقتی ملت یک فرد بی‌کفایت، خودشیفته، دمدمی مزاج و بدون مسئولیت اخلاقی را به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌کنند اتفاق می‌افتد. در این کریسمس خدا باید به همه ما کمک کند.»




واشنگتن پست در مقاله خود که  به مناسبت کریسمس منتشر کرده با شدیدترین حملات علیه ترامپ نوشته: «در حال حاضر این دشوار است که ویرانگری که ترامپ به بار آورده را کاملا ارزیابی کنیم. ما هیچ وقت رئیس‌جمهوری مثل او را نداشته‌ایم. بنابراین تاریخ یک راهنمای ضعیف است. از نظر نژادپرستی او ما می‌توانیم به دوره وودرو ویلسون نگاهی بیندازیم؛ بی‌کفایتی کلی او برای نگهداشتن عالی‌ترین منصب کشور ما را به یاد اندرو جانسون بیچاره می‌اندازد. شاید اندرو جانسون بی‌پروا بود. شاید ریچارد نیکسون پول‌پرست بود.»
 به گزارش ایسنا، در ادامه این مقاله می‌خوانیم:  «در یک هفته گذشته دیدیم که ترامپ همه این خصوصیت‌ها و بیشتر از آن را ابراز کرد. ترامپ بعد از یک تماس تلفنی با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه به ناگهان خروج حدود ۲۰۰۰ سرباز آمریکایی که در سوریه می‌جنگیدند را اعلام کرد. ترامپ مدعی شد داعش اساسا شکست خورده اما این یکی دیگر از دروغ‌هایش بود.این قابل بحث است که آیا آمریکا از همان اول ملزم به فرستادن نیرو به سوریه بود یا خیر؟ اما در بین کارشناسان نظامی و سیاست خارجی این توافق کلی هست که خارج کردن ناگهانی آنها در حال حاضر غیرقابل تصور است.»