kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۹۵۰۴
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳
مدیرعامل شهر پرند اعلام کرد

افتتاح 3 هزار مسکن مهر پرند تا پایان سال

مدیرعامل شهر پرند از فعال‌سازی مجدد کارگاه‌های عملیاتی سایت مسکن مهر کیسون پرند خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری سه هزار واحد مسکن مهر کیسون افتتاح می‌شود.


 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محسن وطن‌خواهی با بیان اینکه سایت مسکن مهر کیسون واقع در منطقه جنوبی فاز ۶ شهر جدید پرند دارای ۱۶ هزار واحد مسکونی بوده که هشت هزار واحد آن تا کنون به متقاضیان تحویل داده شده است گفت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده در ماه‌های اخیر و راهکارهای اعلامی از سوی مجمع شرکت عمران شهرهای جدید موفق شدیم این سایت را مجددا فعال و عملیات اجرایی را آغاز کنیم.
وی با ‌اشاره به اینکه هم‌اکنون ۹۶۰ واحد در این سایت در حال واگذاری به متقاضیان است گفت: هم‌اکنون هزار و 200 واحد در منطقه ۶ این سایت در دست پیگیری است که در صورت رفع مشکلات تا دو ماه آینده به مالکان تحویل داده خواهد شد.
این مقام مسئول با تأکید براینکه در صورت رفع تمامی نواقص آمادگی افتتاح سه هزار تا 3200 واحد در این سایت را داریم گفت: در این منطقه مشکلی از لحاظ خدمات زیربنایی نداریم و تنها اتصال آنها به شبکه باقی‌مانده است که پس از تکمیل و اتمام عملیات محوطه‌سازی می‌توانیم نوید اتفاقات خوبی دراین ناحیه را به متقاضیان بدهیم.
به گفته وطن‌خواهی، بخش عمده‌ای از فشارهای مردم و مشکلات شهر جدید پرند مربوط به تکمیل پروژه‌های شرکت کیسون بوده که با ساز و کارهای اعلام شده میزان چشمگیری از آنها رفع خواهد شد.
وی با اعلام این مطلب که بخش گسترده‌ای از پروژه‌ها تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد گفت: بقیه واحدهای باقیمانده پس از تکمیل خدمات زیربنایی به مدت یک ماه و نیم برای انجام عملیات روسازی و محوطه سازی زمان نیاز دارند تا آماده تحویل به مالکان شوند.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در این خصوص تأکید کرد: شرکت عمران آمادگی تحویل تا ۱۶ هزار واحد از ۲۵ هزار واحد پروژه‌های باقی مانده پرند را به شرط تکمیل خدمات زیربنایی دارد.