kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۹۳۵۹
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* رئیس‌جمهور در تاریخ 97/9/19 اجرای ‌FATF را باعث 20 درصد ارزان‌تر شدن دانست! و گفت که از مردم بپرسید که 20 درصد ارزان می‌خواهید یا گران! از این نوع ادعاها را ملت در برجام هم شنید ولی دیدند که گرانی پس از برجام چند برابر قبل شد.
9462---0912 و 3949---0912
* سال 91 هم صنعت هسته‌ای داشتیم و هم نفت بشکه‌ای 100 دلار و امروز صنعت هسته‌ای را نابود کردند و نفت به میزان کمتر و به قیمت بشکه‌ای 50 دلار می‌فروشند! واقعا باید به این دولت خسته‌نباشید گفت؟!
حسامی
* دولت تصمیم گرفته مانند برجام که برای تصویب آن به همه نهادها فشار وارد کرد برای تصویب ‌FATF نیز همه نهادها را تحت فشار قرار بدهد و هدف خود را با روش فشار پیش ببرد.
دکتر طوسی‌زاده
* دولتمردانی که نان شب و آب خوردن مردم را منوط به امضاء برجام می‌دانستند چرا امروز پاسخگوی سیاست‌ها و رفتارهای مصیبت‌زای خود نیستند؟ روزی همگان قضاوت خواهند کرد.
9786---0912
* رئيس‌جمهور در تاریخ 97/9/19 در دیدار با مدیران وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت اگر کارشناس خارجی وارد کنیم ایراد می‌گیرند!‌ ایشان با خلط این موضوع با موضوع مربی خارجی فوتبال سعی کرد بی‌مهری چند ساله به متخصصان داخلی را توجیه کند. رئیس‌جمهور این واقعیت را نگفت که به دانشمندان داخلی بها داده نشد و برخی از آنها در کشورهای خارجی حضور یافتند و باعث موفقیت آن کشورها شدند! مگر ما در صنعت نانو، هوافضا، تجهیزات نظامی، هسته‌ای، سلول‌های بنیادین و... کارشناس خارجی داریم؟ جناب روحانی! مشکل در جای دیگر است؛ مشکل در عدم باور به فرزندان وطن و خودباختگی در برابر بیگانه است.
احمدزاده
* دولت خوب می‌داند چه روزهای سختی بر دانشجویان بورسیه در طی این چند سال گذشت. آیا مسببان این جنجال خائنانه می‌توانند روزهای از دست رفته آن جوانان نخبه را بازگردانند؟!
2793---021
* بعد از پنج سال رسیدگی موشکافانه دیوان عالی کشور از دروغ بزرگ و خیانت‌بار اصلاح‌طلبان درحق سه هزار دانشجوی بورسیه‌ای مظلوم پرده برداشت. معلوم شد هدف اصلی این همه جوسازی‌ها فقط برای ضربه زدن به مدیران توانمند گذشته بوده است که به قیمت آبرو و زندگی و آینده دانشجویان این مرز و بوم تمام شد!
8476---0913
* آقای روحانی! جهانگیری! خاطر مبارکتان هست برای بیش از3 هزار دانشجوی بورسیه‌ای چه فضاسازی‌هایی کردید؟! با حیثیت آنها بازی کردید که حالا پس از 6 سال مشخص شد که تخلفی صورت نگرفته است! حال پاسخی در پیشگاه خداوند، ملت و وجدانتان دارید؟
نیکنام
* کاش قوه قضائیه از همان 5 سال قبل نسبت به اتهاماتی که دولتمردان به دیگران وارد می‌کردند، خود مدعی را احضار و مدارک لازم را از او می‌خواستند تا مشخص شود که چه کسی درصدد انحراف و تشویش افکار عمومی جامعه است.
1700---0936
* سی سال پیش امام راحل(ره) فرموند که اجازه ندهید کشور به دست لیبرال‌ها بیفتد. امروز ترویج علنی تفکر و روش لیبرالی توسط برخی از مسئولین، همان خطری است که امام نسبت به آن هشدار داده بودند. هر که به امام راحل وفادار است باید برای این آفت چاره‌اندیشی کند.
2811---021
* کجایند آنانی که در داخل مدام مشغول بزک کردن نظام‌هایی بودند که امروز مردم همان کشورها برعلیه فساد نظام سرمایه‌داری حاکم بر آنها شورش کرده‌اند. لیبرال‌های داخلی سرشان را زیر برف کرده‌اند و حاضر نیستند اعتراض توده‌های مردم اروپا به نظام ظالمانه سرمایه‌داری غربی را ببینند و بشنوند.
2298---0919 و 4610---0902
* اگر به قول رئیس‌جمهور دروس اقتصادی دانشگاه‌ها در جامعه برد ندارد پس لابد هدف از تاسیس دانشگاه‌ها فقط ترویج همین جلسات و اردوهای مختلط همراه با هرزگی و تدریس و پیاده کردن برنامه‌های دشمنان دین و میهن در قالب 2030 و... است؟!
8895---0919
* قوه قضائیه نباید اجازه بدهد باند مافیای قدرت و ثروت در صنعت خودروسازی خون ملت را داخل شیشه کرده و با کمک و پشتیبانی بیگانگان کمر مردم را بشکند.
5431---0912
* کاش فرزندان ایران اسلامی در قرارگاه خاتم‌الانبیاء به عرصه تولید خودرو نیز ورود پیدا کنند تا شاهد شکوفایی در این صنعت مهم باشیم. تنها نیروهای انقلابی هستند که توان پیشرفت انقلابی را دارند.
3152---021
* این همه دستگاه‌های نظارتی در کشور فعالند چرا توانایی کاهش قیمت‌ها را ندارند؟ به بهانه صعود دلار قیمت‌ها را بالا کشیدند و حالا هم با کاهش حداقل 50 درصدی قیمت آن حتما اظهار می‌دارند با قیمت بالا خریده‌اند! در حالی که دروغ محض است! اگر مسئولان واقعا توانایی برخورد و کاهش قیمت‌ها را ندارند اعلام کنند تا مردم خود تصمیم بگیرند.
موسوی
* عدم برخورد با مدیران خودسر خودروساز داخلی، دامن زدن به هرج و مرج و چندباره افزایش قیمت در سال جاری و فشار مضاعف بر مردم، گستاخی و جسارت را برای سوء استفاده سایر بخش‌ها باز می‌کند.
8949---0912
* قیمت‌گذاری‌های جدید فقط برای رضایت کارخانه‌دارها و صاحبان سرمایه صورت گرفته و مصرف‌کنندگان در آن جایی ندارند. باید متاسف بود که دولت برای حل مشکل گرانی راهی به جز گرانی نمی‌شناسد!
8068---0914
* سر کار گذاشتن مردم و عدم فروش خودرو به بهانه نداشتن قطعه در حالی است که انبارها پر از خودرو است. تنها دلیل عدم فروش، افزایش قیمت بود که با چراغ سبز دولت به خودروسازان عملی شد!
9762---0917
* به عقیده برخی از مردم کارخانه‌ها و شرکت‌ها با چراغ سبز دولت قیمت محصولات خود را افزایش داده‌اند. یعنی دولت برای چند روز به نشانه اعتراض سروصدا راه انداخته بعد از آن همه چیز عادی می‌شود!
2770---0912
* وزیر جدید صمت هم به پیروی از وزرای سابق از افزایش قیمت نجومی خودرو حمایت می‌کند تا افراد کم‌درآمد از خرید ناامن‌ترین خودرو هم ناامید شوند!
1648---0915
* افزایش 10 درصدی قیمت خودرو فریاد مشتریان را درآورده ولی وزارت صمت توپ را به زمین دیگران می‌اندازد و پاسخگو هم نیست! وقتی مجلس و دولت تمام وقت خود را برای ابراز عشق به برجام هیچ و صفر می‌گذارند، وقتی بازار رها شده و فروشندگان جری شده و به گرانفروشی، کم‌فروشی و احتکار مشغولند با بیانیه خواندن مشکل جامعه حل نخواهد شد. باید مدیر جهادی سکان دولت را به دست بگیرد.
7211---0990
* در تیرماه سال جاری در طرح فروش قطعی ایران خودرو با واریز کل مبلغ اعلام شده خودرو ثبت‌نام نمودم. شرکت مقرر داشت اوایل آبان وسیله نقلیه را تحویل می‌دهد. با گذشت بیش از 50 روز هیچ خبری از تحویل نیست. برخی مسئولان اظهار می‌دارند خودرویی آماده تحویل نیست، اگر صداقت در گفتار دارند پس چرا مجددا اقدام به ثبت‌نام تحویل فوری (15 روزه) می‌کنند؟! وزارت صنعت و معدن و دیگر متولیان هیچ وظیفه‌ای در قبال ثبت‌نام شده‌ها ندارند؟ باید با این بدعهدی و بی‌تعهدی برخی مدیران متخلف برخورد شود.
گنجی- بوشهر
* جوابیه سازمان انرژی اتمی به مطلب روزنامه محترم کیهان هیچ اشاره‌ای به آنچه که کیهان نوشته بود، نکرده است. گویا این طور جوابیه‌ها در دولت آقای روحانی مرسوم شده است!
8390---031
* جوک سرخه‌ای آقای رئيس‌جمهور اصلا خوشایند نبود با مصیبتی که این دولت بر سر کشور و ملت آورده جایی برای این سرخوشی‌ و مزه‌پرانی نیست.
0049---0911
* مغز متفکر اصلاح‌طلبان حجاریان در سال 92 گفت: حاضریم دندانه‌های کلید روحانی باشیم! ولی امسال اظهار می‌دارد اشتباه کردیم که به روحانی اعتماد کردیم! می‌خواهند شریک را در خرابکاری‌های مشترک‌شان تنها بگذارند.
عسگری