kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۹۲۵۲
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* غرب‌پرستان! چشم و گوش خود را باز کنند تا آزادی و حقوق بشری که
 سران غرب وعده می‌دهند را زیر ضرب و شتم وحشیانه پلیس قاره سبز مشاهده کنند.
دولابی
* حوادثی که در فرانسه و چند کشور دیگر اروپا در حال وقوع است اگر خدای ناکرده در کشور ما رخ می‌داد رسانه‌های غربی و روزنامه‌های زنجیره‌ای چه غوغایی به پا می‌کردند ولی حالا به راحتی از کنار ظلم سرکردگان فرانسوی به مردم عبور می‌کنند، بلکه تا بتوانند آن را سانسور می‌کنند.
شکیبا
* کاش تیتر فردا این بود: لندن، برلین و ... در آتش خشم مردم می‌سوزند و آنان که آتش فتنه 88 را برافروختند در خشم خدا و مردم گرفتارند.
0049---0911 و 3949---0912
* حوادث فرانسه نتیجه حمایت دولت از سرمایه‌داری و سرمایه‌داران است. دولتمردان ما درس عبرت بگیرند و به فکر اقشار ضعیف جامعه باشند.
7215---0915
* دولتمردان اشرافی هرگز نمی‌توانند سختی‌های زندگی مردم عادی جامعه را که زیر فشار زندگی خرد شده‌اند درک کنند.
5308---0916
* خدا نگذرد از کسانی که بیش از 5 سال مسکن مهر را رها کردند و حالا بلایی بر سر مسکن آورده‌اند که دهک‌های پایین جامعه باید در حسرت خانه‌دار شدن فقط غصه بخورند و قیمت مسکن در محلی که خیلی‌ها رغبت خرید خانه متری 3 میلیون را نداشتند به متری 12 میلیون تومان رسیده است و بانی و باعث چنین وضعیتی شخص وزیر راه و شهرسازی سابق است. البته برخی از املاکی‌ها هم نقش مافیایی ایفا می‌کنند.
نجفی
* آقای جهانگیری باید به جای نامه‌نگاری به رهبر انقلاب به رئیس خود و همفکرانش نامه بنویسد که به اسم اصلاحات این مشکلات را برای کشور به وجود آوردند و پاسخگو هم نیستند. نامه‌نگاری ایشان فرار به جلو است.
3107---0902
* صدا وسیما بخواهد یا نخواهد خود باعث شهرت سلبریتی‌های بی‌سواد شد و از الگو شدن اساتید و اندیشمندان جلوگیری کرد! بلکه سریال‌هایی هم در تحقیر پزشکان و خلبانان و ... ساخت! حالا سلبریتی‌ها در هر کاری فضولی می‌کنند. تجویز داروی مرگبار می‌کنند، پول از مردم می‌گیرند و استفاده دیگری می‌کنند و ...
2986---0915
* خیلی مضحک است که شرکت دولتی قیمت‌ها را بالا می‌برد بعد از آن فلان وزیر مصاحبه می‌کند و می‌گوید این افزایش قیمت‌ها غیرقانونی نیست و مردم باید تحمل کنند! فقط باید دعا کرد که مردم هرچه زودتر از این دولت بی‌تدبیر و بی‌رحم نجات یابند.
8886---0914
* چندی قبل دولت وعده ترمیم حقوق‌ها را در همین آبان و آذر با توجه به 3-4 برابری شدن قیمت بسیاری از اقلام و اجناس و تورم 50 درصدی داد. ولی گویا حرف خود را پس گرفته و به سال آینده موکول می‌کند! چرا؟
9535---0936
* دولت که اینقدر سنگ کارمند را به سینه می‌زند مگر چقدر از جمعیت 80 میلیونی ما کارمندند؟ بیش از 80 درصد مردم مشاغل آزاد دارند و بسیاری کارگران فصلی هستند که خیلی از اوقات با دست خالی به منزل می‌روند و برای نان شب محتاج! و این از عدالت به دور است واقعا دولت چه تدبیری برای این قشر اتخاذ کرده است؟! آیا این قشر را هم به حساب می‌آورد؟! قرار است به حقوق نداشته اینها چند درصد اضافه شود؟!
حسینی- زرند کرمان
* با توجه به تحریم‌های آمریکا و اروپا علیه ایران دولت باید به اقدام‌های تلافی‌جویانه رو بیاورد نه اینکه خودش را ببازد. مشکل این است که دولت آرایش جنگ به خود نگرفته و برعکس آرایش بزم دارد.
6043---0916
* جناب علی مطهری خروج آمریکا از برجام را به گردن منتقدین انداخت! گویا فراموش کرده آنچه که آن را ظرف 20 دقیقه در مجلس تصویب کردند و حاوی تمام خواسته‌های شیطان بزرگ از جمله بتن‌ریزی رآکتور آب سنگین اراک و تعطیلی مراکز هسته‌ای فردو و نطنز و... بود. اخراج دانشمندان هسته‌ای نیز مطابق میل آمریکایی‌ها بود. وقتی همه این خواسته‌های آمریکا عملی شد دیگر ماندن در برجام چه سودی برایش داشت؟ واقعا برجام‌سازان خودمان در جهت حفظ منافع کشورمان عمل کردند یا منافع شیطان بزرگ؟!
6406---0912
* به آقای رئیس‌جمهور عرض می‌کنیم دشمنان سفیر اعزامی شما را به سازمان ملل راه ندادند. اروپا بنزین هواپیمای وزیر خارجه کشورمان را تامین نکرد، دیپلمات‌های ما در اروپا حبس شدند و... چگونه از دستاوردهای برجام سخن می‌گویید؟
5144---0915
* حکایت دستگاه دیپلماسی ما با غربی‌ها و اروپایی‌ها حکایت کسی است که سارقان خر او را بردند و او خندان و غافلانه با آواز سارقان همنوایی می‌کرد که خر برفت و خر برفت...! حضرات وقتی به خود می‌آیند که چیزی دیگر از دستگاه دیپلماسی ما باقی نمانده است!!!
بزرگی- بهشهر
* برای دولتمردان باید توضیح داده شود خون پاک کشته‌شدگان به دست منافقین کمتر از خون چند صد یهودی کشته شده در جنگ جهانی دوم نیست. چرا دولت خون شهدای ترور را از کشورهای اروپایی که از گذشته تا امروز پناهگاه و بلکه محل فعالیت آزادانه منافقین هستند مطالبه نمی‌کند؟
4227---0902
* آن کسانی که به دروغ می‌گویند دولت اختیار ندارد پس چرا توانسته‌اند از حقوق‌های نجومی بهره‌مند باشند و صاحب زندگی اشرافی بشوند؟
0875---0912
* دولت به خصوص وزرای برند ادعایی در دولت حاضر نیستند از مردم به دلیل عملکرد بی‌حاصل‌شان عذرخواهی کنند ولی ما شاهدیم مردم عادی که به این دولت رای داده بودند از هموطنان خود عذرخواهی می‌کنند که انتخاب درستی نکرده‌اند!
0332----0914
* باید همان‌طور که با سارقان، اراذل و اوباش و... برخورد می‌شود با شرکت‌های متخلف،‌مفسدان و... برخورد فوری صورت بگیرد.
3152--- 021
* از سویی مدارس مدام از اولیا درخواست پول می‌کنند و از سویی دیگر معلمان خانواده‌ها را ملزم به خرید کتاب‌های کمک درسی می‌کنند این موضوع موجب شده خانواده‌ها برای تحصیل فرزندانشان هزینه‌های فوق‌العاده متحمل شوند. وزارت آموزش و پرورش طبق قانون باید عمل کند و با متخلفان برخورد کند اگر غیر از این شود اصلا چنین وزارتخانه‌‌ای بی‌اثر تلقی خواهد شد.
2703---021
* سازمان غذا و دارو در شهرستان بیرجند مساعدت خود را در کمک به بیماران سرطانی قطع کرده و مشکل را نداشتن بودجه عنوان داشته است. از قرار معلوم این عدم مساعدت گویا فقط در این شهرستان اتفاق افتاده است.
ابوالحسنی
* بنویسید تکلیف بسته حمایتی کارگران فصلی و قشر محرومی که زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند چه می‌شود؟
7109---0915
*‌ چند ماه است که کارکنان بیمارستان امام‌خمینی (ره) کرج حقوق نگرفته‌اند. گویا عده‌ای تصمیم دارند با تعطیل کردن بیمارستان مکان آن را به تجاری تغییر کاربری بدهند.
3811---0912
* سایپا چرا از دادن دعوتنامه آبان ماه پراید ممانعت می‌کند؟ چرا مسئولان امر رسیدگی نمی‌کنند؟ چرا کسانی که خرید قبل هستند باید مشمول افزایش قیمت آذرماه شوند؟!
2809---0912
* اکثر نانوایی‌ها یک عدد کیسه پلاستیک بسیار نازک با 2 گرم وزن را به قیمت 300 تا 500 تومان به مشتریان می‌فروشند. مراکز نظارتی چرا اجازه می‌دهند چنین اجحاف‌هایی صورت بگیرد.
2143---0913
* اگر اداره استاندارد، راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی و ... حریف خودروسازان نشده‌اند، تا خودرویی استاندارد تولید کنند آیا مردم باید محصولاتی را که از خودروسازان خریداری کرده‌اند را به استاندارد برسانند؟ آیا این درخواست، معقول است؟
مرتضوی