kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۹۰۰۳
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
حاجی دلیگانی:

حریت نمایندگان با مسئله شفافیت منافاتی ندارد

نماینده مجلس با بیان اینکه حریت نمایندگان با مسئله شفافیت منافاتی ندارد، گفت: کسانی که در راستای منافع نظام و ملت عمل کنند آزاد هستند و دیگر هراسی از شفافیت ندارند.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا، مطرح کردن وجود مشکل اخلاق سیاسی در جامعه برای معلق کردن مسئله شفافیت آرای نمایندگان را نوعی فرار رو به جلو دانست و گفت: کسانی که این بحث را مطرح می‌کنند به دنبال ایجاد جنبه توجیهی برای نگرش نادرست خودشان هستند.
وی با ‌اشاره به اینکه شفافیت آرای نمایندگان زمینه کاهش و ریشه‌کن شدن فساد را فراهم می‌کند، اظهار داشت: شفاف‌سازی به نفع جامعه است، زیرا به کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از رانت و فساد کمک می‌کند.
حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: اگر امروز جلوی مسئله شفافیت آرا گرفته شود بدون شک در آینده ضررهای زیادی متوجه جامعه خواهد شد.
نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه حریت نمایندگان با مسئله شفافیت منافاتی ندارد، ابراز کرد: کسانی که در راستای منافع نظام و ملت عمل کنند، آزاد هستند و دیگر هراسی از شفافیت ندارند؛ بدیهی است کسانی که حریت نداشته باشند نمی‌خواهند رأیشان برای مردم مشخص شود.