kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۸۸۳۷
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱
سلحشوری:

خبرگزاری ایسنا صحبت‌هایم را تحریف کرد

نماینده اصلاح‌طلب مجلس در توضیح اظهارات خود درباره چادر که حاشیه‌های فراوانی به همراه داشت گفت: «خبرگزاري ايسنا كار خوبي نكرد، من صحبت‌هاي بسياري مطرح كردم اما عملا ابتدا و انتهاي حرف‌هايم را حذف كردند و فقط بخشي را آوردند كه اين همه حرف و حديث از آن بيرون آمد.»

پروانه سلحشوری با انتقاد از تحریف صحبت‌هایش از سوی خبرگزاری دولتی ایسنا افزود: «من توضيح دادم كه خودم اصرار به حفظ چادر داشتم. من چادري بودم و رو مي‌گرفتم. دستم هم از قبل درد مي‌كرد و تعصبم به استفاده از فرم چادر ايراني، باعث شد آسيب دستم بيشتر شود. اما بعدها از چادر ملي استفاده كردم. اتفاقا در همان نشست هم به صراحت اين مسئله را بيان كرده و همچنين گفتم كه بايد در مقوله حجاب كار شود و كاري كنيم كه حجاب جذاب شود و آسيب‌زا نباشد. خبرگزاري ايسنا كار خوبي نكرد، من صحبت‌هاي بسياري مطرح كردم اما عملا ابتدا و انتهاي حرف‌هايم را حذف كردند و فقط بخشي را آوردند كه اين همه حرف و حديث از آن بيرون آمد.»
اين نماينده مجلس در گفتگو با اعتماد با‌ اشاره به نوشته‌هاي اين رسانه‌ها كه او را «بي‌سواد» خطاب كرده بودند، گفت: «اگر واقعا به نظر آنها سلحشوري آنقدر مسخره و خنده‌دار است، چرا آنقدر او را جدي گرفته‌اند؟ به قول خودشان يك آدم «منگلي» يك سري حرف‌هايي زده، چرا شما آنقدر جدي گرفته‌ايد و درباره‌اش حرف مي‌زنيد؟»