kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۸۸۳۵
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱

همکاری با خواننده لس‌آنجلسی برای تبلیغ آمپول کشنده!(اخبار ادبی و هنری)

یک بازیگر پرادعا این بار اقدام به تبلیغ یک آمپول مرگ‌آور کرد!

مهناز افشار، این بار در فضای مجازی مردم را تشویق به استفاده از یک آمپول برای پیشگیری از مرگ ناشی از مصرف مواد مخدر کرده است. وی دلیل تبلیغ این آمپول را توصیه خواننده فراری و لس‌آنجلسی، داریوش اقبالی معرفی کرده است. این درحالی است که سخنگوی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت ، درباره آنچه توسط مهناز افشار تبلیغ شده است هشدار داد و گفت که مصرف این آمپول، بدون تجویز پزشک و به‌صورت خوددرمانی ممکن است به مرگ افراد منجر شود! وی افزود: مصرف این دارو می‌تواند عوارض قلبی در پی داشته باشد و تجویز آن توسط افراد غیرپزشک و غیرمتخصص تخلف است.
جهانپور با بیان اینکه سلبریتی محترم به کار خود بپردازد و دارو و درمان را به اهلش واگذارد گفت: تبلیغ و فروش این دارو در فضای مجازی نیز تخلف است و این دارو به هیچ عنوان بدون نسخه قابل عرضه نیست.
نکته قابل توجه این است که همسر مهناز افشار نیز مدتی به اتهام واردات شیرخشک آلوده به کشور بازداشت بود و حالا هم خود این بازیگر، اقدام به تبلیغ یک داروی خطرناک و فاجعه‌آفرین کرده است.
انتشار مطالب غیرکارشناسانه در فضای مجازی توسط برخی از چهره‌های مشهور، یکی از معضلات این روزها در کشورمان است. اما صرف برخورداری از شهرت، دلیلی برای درست بودن بیان هر نکته‌ای نیست. شاید لازم باشد برای حفظ سلامتی مردم هم که شده، سازوکاری برای نظارت بر مطالبی که این افراد در فضای مجازی منتشر می‌کنند اندیشیده شود.