kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۸۸۲۰
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰

اخبار کوتاه

پلیس به دنبال دستگیری عوامل آتش زدن مردم در پارک ها
خبرگزاری صدا وسیما- رئیس‌پلیس پایتخت گفت: تصاویری در فضای مجازی مبنی بر آتش زدن افراد در پارک‌ها منتشر شده است که بلافاصله پلیس پایتخت وارد عمل شده است و به مردم قول می‌دهیم که در کمترین زمان ممکن آنان را دستگیر کنیم.
مهلت بخشودگی دو برابری جرائم رانندگی تا پایان آذر
ایسنا- رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: شهروندان تنها تا پایان آذر ماه فرصت دارند تا نسبت به پرداخت جریمه‌های ثبت شده تا پایان سال 96 در سامانه پلیس که مشمول بخشیدگی جریمه دو برابری شده جریمه اقدام کنند، در غیراین صورت و پس از آن، جریمه دو برابری به مبلغ اصل جریمه اضافه خواهد شد.
بررسی پرونده آزار دانش‌آموزان اصفهانی در پزشکی قانونی
فارس- احمد شجاعی رئیس‌پزشکی قانونی کشور در ارتباط با پرونده آزار تعدادی از دانش‌آموزان دبستانی در استان اصفهان گفت: پرونده این افراد و خاطیان به پزشکی قانونی ارجاع شده و جزئیات آن در حال بررسی است. نتیجه این پرونده به زودی مشخص و اعلام خواهد شد.
پاسخ‌گویی به بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت از طریق سامانه ۱۶۶۶‏
میزان- مدیرکل بیمه سلامت استان تهران گفت: سامانه ۱۶۶۶ برای ارتباط مستقیم بیمه شدگان با اداره‌های کل استانی بیمه سلامت راه‌اندازی ‏شده و بیمه شدگان هر نوع سؤال و مشکلی داشته باشند از طریق این سامانه پاسخ داده می‌شود. ‏
نرده‌های چهارراه ولی‌عصر برداشته نمی‌شود
ایسنا- رئیس‌پلیس پایتخت گفت: محدوده چهارراه ولیعصر برای تردد عابران از سطح تقاطع بازگشایی نمی‌شود چرا که فلسفه ساخت زیرگذر چهارراه ولیعصر این بود که عبور و مرور جمعیت به زیر سطح برود و میلیاردها تومان نیز برای ساخت آن هزینه شد تا ترافیک در آن منطقه از بین برود و حتی سوانح و حوادث رانندگی نیز کاهش یابد.
جمع‌آوری و درمان معتادان
 اولویت‌ ستاد مبارزه با مواد مخدر
ایسنا- دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: اولویت اول ما در سال جاری، جمع‌آوری، نگهداری و درمان معتادان خیابانی است و با تفاهم‌نامه‌های امضاء شده بین بسیج، چهار هزار ظرفیت نگهداری، درمان و‌اشتغال در ۱۰ استان ایجاد شده است.
راه‌اندازی سامانه رسیدگی به مشکلات معلولان در حوزه مناسب‌سازی
تسنیم- رئیس‌دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور با بیان اینکه تمام شهروندان تهرانی می‌توانند با ارسال مشکلات و موانع در حوزه مناسب‌سازی به شماره 3012322 آنها را اطلاع‌رسانی کنند، گفت: سامانه «معبر» در اختیار دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی بهزیستی است.
80 درصد سبد کالایی کشور از محصولات تراریخته است
فارس- رئیس‌کارگروه ایمنی زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ۵۵ درصد سبد کالایی ما از طریق واردات تامین می‌شود که ۸۰ درصد آن تراریخته هستند. تولایی از موافقت سازمان حفاظت محیط زیست با کشت و رهاسازی پنبه تراریخته در کشور
خبر داد.