kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۸۷۸۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸

شروع دوباره تمرینات تیم ملی در غیاب وزنه‌برداران نامدار

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان کمتر از یک ماه بعد از مسابقات جهانی استارت می‌خورد.

در شرایطی که تیم‌های ملی رده‌های مختلف وزنه‌برداری مسابقات آسیایی و جهانی را در سال ۲۰۱۸ پشت سر گذاشتند و در دوران استراحت به سر می‌برند، از ۱۶ آذرماه بار دیگر تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان در بخش مردان و همچنین اردوی تیم ملی بانوان آغاز می‌شود.  
محسن بیرانوند، دبیر فدراسیون وزنه‌برداری درباره آغاز اردوی بزرگسالان گفت: تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان بعد از مسابقات جهانی عشق‌آباد اولین اردوی خود را از 16 آذرماه برای شرکت در رقابتهای قطرکاپ آغاز می‌کند. از این رو کادر فنی نفرات برتر مسابقات لیگ و اعضای تیم ملی را به اردو فراخواندند و در نهایت از بین 13 وزنه‌بردار، 4 نفر به مسابقات قطرکاپ اعزام می‌شوند.
1- نیما آقایی 2- علیرضا سلیمانی 3-محمد نیری(گیلان) 4-کیهان میموند 5-رضا بیرالوند(لرستان) 6-امیر حقوقی(آذربایجان شرقی) 7-محمدزارعی(فارس) 8-یاسین باقری(خوزستان) 9-علی داودی 10-میرمصطفی جوادی(تهران) 11-رسول معتمدی 12-عارف خاکی(اصفهان) 13-همایون تیموری(البرز) خواهد بود.
او با اشاره به غیبت چهره‌های نامدار در این اردو گفت: چند وزنه‌بردار با هماهنگی فدراسیون و سرمربی تیم ملی، کارهای درمانی و تمرینی خود را خارج از اردو انجام می‌دهند. اردوهای آماده‌سازی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی سال 2019 آسیا و جهان بعد از پیکارهای قطرکاپ و قهرمانی کشور در امیدیه با تمامی قهرمانان و ملی‌پوشان شاخص برگزار می‌شود.