kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۸۳۹۹
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹

«گستاخی کنید، پشیمان می‌شوید» پیام ویدئویی جدید حزب‌الله خطاب به اسرائیل

حزب‌الله لبنان با انتشار یک پیام ویدئویی خطاب به صهیونیست‌ها هشدار داده اگر گستاخی کنید، پشیمان خواهید شد.

ستاد تبلیغات جنگ جنبش حزب‌الله لبنان با انتشار کلیپی، خطاب به صهیونیست‌ها، خط و نشان کشید. این کلیپ با عنوان «اگر گستاخی کنید پشیمان می‌شوید» با تصاویری از حمله موفقیت‌آمیز گذشته حزب‌الله به ناوچه اسرائیلی آغاز می‌شود و در ادامه همزمان با هشدار شدیداللحن سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله، گوشه‌ای از تحرکات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به نمایش درمی‌آید.در سخنان دبیرکل حزب‌الله که محور اصلی کلیپ است آمده: «به هر نوع تجاوز علیه خاک لبنان حتما پاسخ خواهیم داد... حتما... حتما.»
به گزارش صداوسيما، در ادامه تصاویری هوایی از مواضع مهمی در فلسطین اشغالی به همراه مدار و گرای استقرار آن‌ها به نمایش درمی‌آید که در حملات آینده می‌توانند اهداف مهمی برای موشک‌های حزب‌الله باشند. این فیلم همچنین رزمندگان حزب‌الله لبنان را در حال نشانه‌گیری به سمت اهداف رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد. فیلم تصاویری از برخی اماکن حساس رژیم صهیونیستی مانند پالایشگاه‌ها، پایگاه‌های نیروی هوایی، مقر رآکتور هسته‌ای دیمونا و قرارگاه ارتش رژیم صهیونیستی در تل‌آویو است. این ویدئو که شامل عکس‌های ماهواره‌ای و نقشه‌های دقیق از مکان‌های استراتژیک اسرائیل است، یک روز پس از آن منتشر شد که ادعاهایی درباره حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه مواضع ایران و حزب‌الله در سوریه منتشر شد.
خیانت به آرمان فلسطین
حزب‌الله لبنان عادی‌سازی روابط کشور‌های حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی را هم،  لکه ننگی در تاریخ عرب‌ها دانست.
شبکه تلویزیونی لوء لوء بحرین به نقل از «شیخ علی دعموش» معاون شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گزارش داد: «عادی‌سازی روابط کشور‌های حاشیه خلیج فارس با اسرائیل، خیانتی به آرمان فلسطین و تهدیدی برای همه منطقه است و باعث تقویت رژیم صهیونیستی در مقابله با لبنان، سوریه و ملت فلسطین خواهد شد... عادی‌سازی روابط با اسرائیل، تل‌آویو را به تجاوز و ادامه تخلفات خود علیه ملت فلسطین و کشور‌ها و ملت‌های منطقه تشویق خواهد کرد.»