kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۷۹۳۴
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱

نتانیاهو برای نجات از افتضاح اطلاعاتی خان‌یونس دست به دامان فیس‌بوک شد

«فیس بوک» در پاسخ به درخواست رسمی رژیم صهیونیستی برای حذف تصاویر نظامیان اسرائیلی متجاوز به غزه که توسط حماس شناسایی و منتشر شده، این تصاویر را از شبکه اجتماعی خود حذف و برخی حساب‌ها را مسدود کرد! شناسایی تمام اعضای گروه ترور اسرائیل به اندازه شکست آنها در ماموریتشان به صهیونیست‌ها لطمه زده است.

 
  سرویس خارجی -

شناسایی و انتشار تصاویر تمام 7 عضو گروه ترور اسرائیل توسط حماس صهیونیست‌ها را به شدت نگران کرده است. صهیونیست‌هایی که در این عملیات یک مهره مهم خود را از دست داده و موفق به انجام عملیاتشان نشده‌اند، در جبهه اطلاعاتی هم از مقاومت فلسطین شکست خوردند. همین مسئله باعث شد بخش سانسور نظامی رژیم صهیونیستی از فیس بوک درخواست کند تصاویر منتشر شده از نیروهای ویژه اسرائیلی توسط گردان‌های قسام که عملیات متجاوزانه نفوذ به غزه را در دو هفته پیش انجام دادند را حذف نماید. پیش از این نیز این رژیم از رسانه‌ها خواسته بود این تصاویر را به هیچ وجه پوشش ندهند و تعدادی از رسانه‌ها هم مجبور شدند آن را شطرنجی کنند.
حالا خبر سیده که گردانندگان «فیس بوک» اقدام به حذف این تصاویر کرده و از انتشار آنها حتی در نرم‌افزار مسنجر(پیام رسان) نیز ممانعت به عمل می‌آورد و با این اقدام خود گامی دیگر برای حمایت از اسرائیل و تحت فشار قرار دادن فلسطینیان برداشته است.
گفتنی است، گردان هاي قسام شاخه نظامي حماس ضمن انتشار تصاوير عوامل صهيونيستي عمليات ناموفق در خان يونس نوار غزه، اعلام کرد که به مرحله پيشرفته اي از سرنخ‌ها در اين عمليات ويژه و خطرناك رسيده و مابقي سرنخ هاي اين عمليات ناموفق را كشف خواهد كرد.