kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۷۷۶۸
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴
پیروزی بزرگ اطلاعاتی فلسطین

حماس تمام عوامل عملیات تروریستی‌ خان‌یونس را شناسایی و تصاویرشان را منتشر کرد

گردان‌های شهید «عزالدین قسام» شاخه نظامی حماس بعد از پیروزی بزرگ نظامی در میدان رزم علیه دشمن صهیونیستی به یک پیروزی اطلاعاتی نیز دست پیدا کرد و تصاویر تمام نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی که عملیات ناموفق در خان‌یونس را به مرحله اجرا گذاشتند را منتشر کرد.




سرویس خارجی-

شاخه نظامی حماس ضمن انتشار تصاویر عوامل صهیونیستی عملیات ناموفق در خان یونس نوار غزه، از مردم خواست هر اطلاعاتی درباره این افراد دارند، ارائه دهند. در این عملیات شناسایی که «حد السیف» (لبه شمشیر) نامیده شده گردان‌های القسام به مرحله پیشرفته‌ای از سرنخ‌ها در این عملیات ویژه و خطرناک رسیده‌ و اعلام کردند که مابقی سرنخ‌های این عملیات ناموفق را کشف خواهند کرد. در این عملیات با اینکه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای پاک کردن آثار جرم، خودرویی را که نظامیان صهیونیست سوار بر آن بودند با یک فروند موشک از بین بردند و با پوشش لازم برای نیروهای خود آنها را فراری دادند اما تمامی جاسوس‌ها و نیروهای امنیتی این عملیات شناسایی شده و این عملیات به افتضاحی بزرگ منجر و باعث شکست و آبروریزی رژیم صهیونیستی شد.بامداد روز دوشنبه(21 آبان) گروهی از نظامیان ویژه رژیم صهیونیستی در لباس مبدل و با استفاده از یک خودرو فولکس کاملا مشکی به نوار غزه نفوذ کرده و با نیروهای جنبش مقاومت اسلامی «حماس» درگیر شدند. این گروه از صهیونیست‌ها قصد ربودن «نورالدین برکه» یکی از فرماندهان حماس را داشتند که بعد از درگیری با نیروهای مقاومت در شرق «خان یونس» مجبور به تیراندازی و به شهادت رساندن وی می‌شوند. دراین عملیات یک افسر بلند پایه رژیم صهیونیستی به هلاکت رسید و چند تن دیگر زخمی شدند. عملیات مذکور ابتدا توسط «گادی ایزنکوت» رئیس‌ستاد ارتش‌اشغالگر طراحی شد و سپس «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر و «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ مستعفی اسرائیل آن را تایید کردند.
«رونن مانلیس» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفته بود که هدف گروه مذکور ربایش یا ترور فرمانده حماس نبوده بلکه ماموریت نیروهای ویژه، «عملیات برای حفظ برتری اسرائیل» بوده است.فردای این عملیات بود که مقاومت فلسطین 470 موشک به سمت سرزمین های‌اشغالی شلیک کرد که به گفته صهیونیست‌ها منجر به کشته شدن سه صهیونیست و زخمی شدن بیش از 85 نفر شد و صدها هزار صهیونیست به پناهگاه‌ها فرار کردند. پس از این علمیات موفقیت آمیز گروه‌های مقاومت، تل‌آویو که خود را زیر موشک مقاومت فلسطین می‌دید ناچار به پذیرش آتش‌بس شد. این سریع‌ترین آتش‌بس تاریخ رژیم صهیونیستی بود که باعث رسوایی نتانیاهو شد.
هراس رژیم صهیونیستی از انتشار تصاویر
مرکز نظارت نظامی رژیم صهیونیستی اما درخصوص بازنشر تصاویری که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس درخصوص عوامل عملیات خان یونس منتشر کرد، هشدار داد.
به گزارش صدا و سيما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، رسانه‌های صهیونیستی در پاسخ به هشدار مقامات ‌اشغالگر، تصاویر نیروهای نظامی اسرائیلی را که جنبش حماس منتشر کرد، شطرنجی کردند. مقامات مرکز نظارت نظامی اسرائیل خواستار خودداری رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی از انتشار تصاویر یا اطلاعات شخصی از عوامل عملیات خان یونس شده‌اند.