kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۶۷۰۶
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آقای روحانی دولت شما مگر مدعی نبود که توافق هسته‌ای دیوار تحریم‌ها را فرو خواهد ریخت اما امروز مردم شاهد وضع شدیدترین تحریم‌ها علیه کشورمان هستند، توافقی که نتوانست حداقل‌ترین مطالبات کشورمان را محقق کند چرا باید همچنان کشورمان به تعهدات آن پایبند بماند؟!
3856---0919
* رفتار خصمانه و ضد بشری مقامات آمریکا علیه ملت ایران اسلامی به دولت ترامپ مربوط نمی‌شود و دولت‌های قبلی آمریکا از دموکرات و جمهوریخواه مسیر تحریم‌ها را علیه کشورمان درپیش گرفتند پس نباید اقدامات نفرت‌برانگیز آمریکا را مختص به دولت ترامپ دانست.
4848---061
* در مورد مجلسی که بیشتر نمایندگان آن با طرح مقابله به تحریم‌ها مخالفت کرده و رأی منفی بدهند چه قضاوتی باید داشت؟
5364---0912
* یکی از اصلاح‌طلبان گفته به وزرای ناکارآمد سه پاکت داده‌اند: 1- بدگویی از نفر قبلی 2- وعده بدون عمل دادن 3- استعفا در موعد مطالبات، حالا وزیری با این عملکرد! کاندیدای شورای کلان‌شهر تهران شده است!
8853---0912
* هذیان‌گویی یکی از عوامل فتنه 88 در مورد تقلب در انتخابات 88 مؤید این است که باید سران خائن فتنه را به دادگاه سپرد تا حکم الهی در مورد این جانیان اجرا شود چرا که از ندامت و توبه خبری نیست!
8895---0919
* از 22 مورد اشکال گرفتن شورای محترم نگهبان از مخالفت لایحه CFT با قانون اساسی و شرع مقدس اسلام می‌توان برداشت کرد خیلی از نمایندگان این دوره مجلس از شرع و قانون اساسی کشور چیزی سردر نمی‌آورند و برای آنان منافع حزبی و جناحی مهم است.
8397---0912
* معاون اول رئیس جمهور گفته از جهت اخلاقی نشان دادیم آمریکا قابل اعتماد نیست. بنویسید خدا قوت پهلوان. با این همه خسارتی که به کشور وارد کردید خسته نباشید!
سوری از تهران
* خاشقجی حمایت مالی سعودی در تأسیس شبکه ایران اینترنشنال را لو داد. خبر آن قدر مهم بود که رژیم آل‌سعود یهود او را کشت و مثله کرد و با اسید کل جنازه را از بین برد! معاون وزیر ارشاد دولت اصلاحات مؤسس این شبکه بود ولی رسانه‌های داخلی و دستگاه قضا و دولت در این مورد ساکتند. چرا؟!
ایرانی
* تا وقتی که نفوذی‌ها در دولت فعال هستند آمریکایی‌ها نسبت به توطئه‌های خود امیدوارند. پس برای ناکام ساختن آمریکا در توطئه علیه ایران ابتدا باید دفع شر موش از داخل کرد.
4734---0912
* پنیر کیلویی 7-8 هزار تومان به 20 هزار تومان رسید! دولت تدبیر با کلیدش نان و پنیر را هم از مردم دریغ داشت!
5098---0990
* دولت و مسئولان امر که سنگ اربعین را به سینه می‌زنند و می‌گویند چنین و چنان کردیم! ولی مهران و آوارگی و بلاتکلیفی زوار بازگشته دروغ آنها را آشکار کرد! به علت رهایی کار قیمت اتوبوس برای قم و تهران 250 تا 200 و بیشتر ولی طرف عراق همان قیمت‌های چند سال قبل بود.
9535---0936 و 6960---0936
* آقای قاسمی سخنگوی وزارت خارجه اجازه می‌داد چند ساعتی از حمله تروریستی در استرالیا سپری می‌شد سپس آن را محکوم می‌کرد. چرا در محکوم کردن جنایت جنایتکاران علیه مردم مظلوم و مسلمان کشورهای یمن، سوریه، عراق و افغانستان این عجله و شتاب را ندارند.
0049---0911
* تیر وطن‌فروش‌های مدعی اصلاحات که بنا داشتند بین دو بزرگ حوزه علمیه حضرات آیات شبیری زنجانی و یزدی اختلاف بیندازند و ماهی مقصود خودشان را از آب گل‌آلود بگیرند به سنگ خورد و نزد ارباب خود روسیاه شدند.
علیمردانی
* دولت مدتی است سخنگو ندارد! این حق مردم است که در جریان اقدامات و مواضع دولت قرار بگیرند، امیدوارم دولت به این حداقل حقوق شهروندی مردم احترام بگذارد و فردی را به عنوان سخنگوی دولت انتخاب و معرفی کند.
5276---0919
* شرکت مخابرات به دلیل اشتباهی که در مبلغ قبوض مشترکین پیش آمده از شهروندان خواسته مبلغ قبض‌های دریافتی را تا زمان اصلاح نپردازند ولی اداره مخابرات شهید عرب‌سرخی واقع در دولت‌آباد شهرری بدون توجه به این ابلاغیه در تاریخ 97/8/12 اقدام به قطع تلفن مشترکین کرده که پول قبض‌ها را نپرداخته‌اند. این بی‌برنامگی در کار دولت نشانه چیست؟
عابدینی
* با توجه به گرانی افسارگسیخته بسیاری از اجناس داخلی به ویژه میلگرد و آهن و... مردمی که قادر به تهیه این مصالح ضروری برای ساخت مسکن نیستند همچون چند دهه قبل بدون توجه به نظر سازمان مهندسی اقدام به ساخت خانه‌هایی می‌کنند که در برابر یک زمین‌لرزه ضعیف هم دوام ندارند. لازم است دولت وارد عمل شده و این مشکلات مردم را رفع نماید.
یک هم‌وطن از قم
* مدیر مدرسه متوسطه پسرانه ]...‌[ واقع در خیابان کمیل در منطقه 10 تهران از سفر دانش‌آموزان عازم کربلا برای شرکت در راهپیمایی اربعین امام حسین(ع) که با مشقت ویزا و بلیت تهیه کرده بودند با تهدید به اخراج از مدرسه جلوگیری کرد. خداوکیلی اگر سفر سیاحتی به ترکیه هم بود آیا باز هم جلوگیری می‌کردند؟ امیدوارم رسیدگی شود.
0594---0912
* چرا تدبیری برای کشت کنجد در داخل کشور وجود ندارد تا قیمت آن پایین بیاید؟ وزیر کشاورزی چه کار دارد می‌کند؟
1758---0935
* برای اولین بار مردم شاهد اجرای عملی و جدی قانون عدم به کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی شدند. ای کاش قانون اخذ مالیات از دو و نیم میلیون خانه‌‌های مسکونی مصوبه سال 94 و تبدیل مسکن از کالای سرمایه‌ای به مصرفی،‌ براساس قانون اساسی هم با همین شیوه و در ظرف 2 ماه توسط مسئولان اجرا می‌شد تا از این آشفتگی و افزایش بی‌رحمانه و بی‌رویه اجاره و قیمت مسکن در این مقطع حساس جلوگیری می‌شد. متاسفانه 160 نماینده از وزیری تقدیر کردند که عمده مشکلات مسکن نتیجه عملکرد ناصواب اوست. ان‌شاءا... اسامی این 160 نفر هم رسانه‌ای شود تا ملت خادم واقعی را بشناسند!
9478---.0919
* یک سال است که طرح کارآفرین روستایی خود را دنبال می‌کنم تمام مراجع قانونی تصویب و موافقت کرده‌اند. آخرین مرحله بانک است که باید وام پرداخت کند ولی مسئولین بانک شش ماه می‌شود که بنده را سرگردان کرده‌اند.
آهنگری
* برای استرداد پول اضافه دریافتی ویزای اربعین به بانک ملی شعبه میدان شهدای اهواز مراجعه کردم خبری نبود دولت مردم را سرکار گذاشته است؟
2177----0916
* یکی از مسئولان پدافند غیرعامل کشور اظهار داشته است دشمن در صدد غیرت‌زدایی از جامعه دینی ما از طریق مواد غذایی است. این موضوع باید توسط کارشناسان بیشتر برای مردم توضیح داده شود و روزنامه‌ها باید ورود پیدا کنند.
1382---0915
* یکی دو سال قبل مشکل بیمه تکمیلی جانبازان شاغل بین اداره محل اشتغال و یا بنیاد مطرح بود که در نهایت به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار شد و تا چندی قبل مشکلی نبود. اخیرا متاسفانه باز مسائل 2 سال قبل مطرح شده و جانبازان با این اوضاع گرانی دارو و درمان و نیاز مبرم جانبازان به آن، سرگردانند. از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درخواست می‌شود این ولی نعمتان را در دهه‌های پنجم و ششم عمر به رفع مشکلاتشان اهتمام داشته باشند.
میرزایی- جانباز