kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۶۶۹۱
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲

دست پرسپولیس به جام قهرمانی نرسید

دیدار برگشت فینال هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس و کاشیماآنتلرز در حالی با تساوی به پایان رسید که تیم ژاپنی به واسطه پیروزی در دیدار رفت قهرمان آسیا شد.

دیدار برگشت فینال لیگ قهرمان آسیا شب گذشته بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید تا تیم ژاپنی به خاطر پیروزی دو بر صفر در دیدار رفت جام را به کشور خود ببرد.
این برای سومین بار در تاریخ لیگ قهرمانان آسیاست که تیمی از ایران به دیدار فینال راه پیدا کرد اما نه سپاهان، نه ذوب‌آهن و نه پرسپولیس نتوانستند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند و تیم‌های شرق آسیا قهرمان شدند.
پرسپولیس در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری(۶۸ احسان علوان‌زاده)، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، آدام همتی(۶۵ فرهاد ربیع‌خواه) ، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، علی علیپور، گادوین منشا و بشار رسن به میدان رفت. در پایان بازی و علی‌رغم قهرمان نشدن تیم پرسپولیس، نزدیک به یکصد هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی به تشویق نماینده فوتبال ایران پرداختند.