kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۶۶۷۹
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱

ترامپ: در انتخابات کنگره تقلب شده است

ترامپ چند روز پس از برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره که جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان را به رقیب واگذار کردند، دموکرات‌ها را به تقلب در این انتخابات متهم کرد.

انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا (سنا و مجلس نمایندگان) سه‌شنبه گذشته برگزار شد. در این انتخابات جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان شکست خوردند و اکثریت را به رقیب واگذار کردند. مسئله‌ای که خشم و عصبانیت ترامپ را برانگیخته و او حالا دموکرات‌ها را به تقلب در انتخابات متهم کرده است. ترامپ در یک کنفرانس خبری در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید «آیا شواهدی از تقلب در انتخابات دارید؟» گفت: «دموکرات‌ها همیشه این کار را انجام می‌دهند، آنها متقلب هستند.»
دونالد ترامپ گفت: «بار دیگر تکرار می‌کنم که ما نیاز به آرای دموکرات‌ها داریم. آنها باید قوانین جدید مهاجرتی تصویب کنند، زیرا مهاجران در حال سرازیر شدن به کشور ما هستند. ما به آنها اجازه نمی‌دهیم که وارد شوند، اما آنها در حال سرازیر شدن به کشور ما هستند. ما به دیوار نیاز داریم، ما در حال ساختن دیوار هستیم، بسيار مهم است که به موقع و سریع بسازیم. ما نیاز به حمایت دموکرات‌ها برای قوانین مهاجرتی جدید مطابق با امروز داریم.