kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۶۶۳۰
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱

مرادی: طلای جهانی ۲۰۱۹ و المپیک ۲۰۲۰ را هم می‌خواهم

قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: من طلای قهرمانی جهان ۲۰۱۹ و المپیک را هم می‌خواهم و معتقدم خداوند دری را به رویم باز کرده که باید قدرش را بدانم.

سهراب مرادی برای دومین سال متوالی توانست روی سکوی قهرمانی جهان قرار بگیرد تا همچنان نوار موفقیت‌های این وزنه‌بردار ادامه داشته باشد. وی دیروز در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: شبانه‌روز در اردو هستم و با تمام وجود تمرین می‌کنم. آرزوی من این است طلای جهانی ۲۰۱۹ و المپیک ۲۰۲۰ را هم بگیرم. هر مسابقه که می‌گذرد تجربه من بیشتر می‌شود. الان فکر می‌کنم امسال بدون خطا بودم اما سال دیگر ممکن است ببینم نقاط ضعفی هم داشتم و سعی می‌کنم برای مسابقه بعدی بهتر باشم. در هر دوره هم رقابت سخت‌تر می‌شود چون وزنه‌برداران زیادی هستند که می‌خواهند هر طور شده من را بگیرند. مطمئنا سال دیگر رقابت سخت‌تر از این می‌شود. با توجه به اینکه ۹۶ کیلوگرم وزن المپیکی است کشورهایی چون بلاروس، چین و یکی دو کشور دیگر می‌خواهند در المپیک مدال این وزن را بگیرند. از این رو با تمام وجود می‌آیند و رقابت سنگین‌تر است و البته رقابت قشنگ‌تر هم می‌شود.
وی تصریح کرد: برای المپیک باید در شش مسابقه گزینشی شرکت کنیم. من الان یک مسابقه را رفتم و باید پنج مسابقه دیگر را هم پشت سر بگذارم. با توجه به اینکه در دو رقابت سخت (بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان‌)شرکت کردم خیلی سخت است دوباره بخواهم در مسابقه دیگری شرکت کنم اما ۹۵ نفر در بخش مردان در المپیک شرکت می‌کنند بنابراین حضور در المپیک خیلی سخت شده است.