kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۶۶۲۷
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱

امتناع مسئولان از پاسخگویی درباره حواشی والیبال در ارومیه

پس از درگیری‌ها در دیدار والیبال بین تیم‌های شهرداری ارومیه و پیام مشهد ناظران داوری و سازمان لیگ نیز پاسخ روشنی درباره آنچه که اتفاق افتاد ندادند.

پس از حواشی و درگیری‌های عجیب و غریب در ست پنجم دیدار والیبال تیم‌های شهرداری ارومیه و پیام مشهد که با برتری مشهدی‌ها پایان یافت و منجر به زد و خورد و شکایت در کلانتری شد، ناظران بازی نیز نسبت به اتفاقات داوری و وقفه ۴۰ دقیقه‌ای که در امتیازات پایانی ست پنجم رخ داد، حرفی نزدند و در واقع هر کدام به جای پاسخگویی، جواب دادن در این باره را به افراد دیگری ارجاع دادند.
در همین خصوص امیدوار حاتمی، ناظر کمیته‌ داوران در دیدار جمعه شب گذشته درباره اتفاقات داوری و تغییر رای داور اول پس از مشاهده صحنه مشکوک در گوشی موبایل، اظهار کرد: نماینده سازمان لیگ آقای یاوری بود و مطمئنا گزارشی نوشته است، اما من هم صحبت‌هایی که شده است را تایید می‌کنم. در این بازی داوران خط‌اشتباه‌های مکرر زیادی داشتند و همین مسئله بر روی داور اول نیز تاثیر گذاشت. در صحنه درگیری موسوی نیز یک فرد که به نظر از عوامل باشگاه بود دخالت کرد. می‌توانید از یاوری موضوع را پیگیری کنید.
در ادامه‌ یاوری ناظر سازمان لیگ نیز بدون اینکه پاسخ دقیقی بدهد، گفت‌: من گزارش کاملی درباره این بازی آماده کرده‌ام و آن را تقدیم فدراسیون می‌کنم. در حال‌ حاضر هم نمی‌توانم قانونا صحبتی کنم و اگر سؤالی هست از کمیته‌ مسابقات و شخص آقای یزدان پناه باید پرسیده شود.