kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۶۶۲۴
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷

خواندنی از ورزش ایران

*طبق برنامه اعلام شده توسط کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال در هفته چهارم لیگ برتر که پنجشنبه برگزار می‌شود سه دیدار به میزبانی سالن آزادی و یک مسابقه نیز در دزفول خواهد بود.در این هفته شیمیدر و ذوب‌آهن به مصاف هم می‌روند، نیروی زمینی با نفت آبادان بازی خواهد کرد و در دیگر دیدار به میزبانی سالن آزادی پگاه تهران میزبان شهرداری گرگان خواهد بود. در دزفول نیز رعد پدافند این شهر میزبان پتروشیمی خواهد بود و یک مسابقه تمام خوزستانی برگزار می‌شود.
*از سوی وزارت ورزش و جوانان از بین ۷ کاندیدای شرکت‌کننده برای ریاست فدراسیون ورزش کارگری، تنها ۴ نفر(محمود علیزاده، محمد سلطانی، مهدی حامدحاجی‌پور و جواد رمضی)تاثید صلاحیت شدند. انتخابات فدراسیون آماتور ورزش کارگری نیمه اول آذر برگزار می‌شود.
* در پایان سومین روز از ثبت‌نام کاندیداها برای شرکت در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، تعداد کاندیداها به ۹ نفر رسید.در سومین روز از مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، سیدقاسم قاسمی برای تصدی پست ریاست و بازرس ثبت‌نام کرد.پیش از این امیر ماندگارفرد برای پست‌های نایب‌رئیسی مردان و بازرس، سیداحمد باقری برای نایب‌رئیسی مردان و عضو در هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، بهروز برجسته برای هیئت اجرایی و بازرس، جهانگیر فدایی، محمدرضا مظلومی و فرزاد حیدری برای نایب‌رئیسی مردان و هیئت اجرایی، علی کشفیا برای تصدی پست هیئت اجرایی و علی‌اصغر هادی‌زاده برای پست‌های هیئت اجرایی و بازرس ثبت‌نام کرده بودند. ثبت‌نام در مجمع انتخابات کمیته ملی پارالمپیک برای افراد واجد شرایط تا آخر وقت اداری روز پنج‌شنبه ۲۴ آبان در محل کمیته ملی پارالمپیک در نظر گرفته شده است.مجمع انتخابات کمیته ملی پارالمپیک روز شنبه ۲۴ آذر ساعت ۹ صبح در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود.