kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۶۵۷۵
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷

سنگ تمام مردم غیور لرستان در تشییع جانباز شهید سید نورخدا موسوی

پیکر مطهر سید نورخدا موسوی شهید زنده لرستان روز پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) در خرم‌آباد تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

 
  خرم‌آباد – خبرنگار کیهان:

پیکر پاک سید نورخدا موسوی با حضور سرتیپ حسین ‌اشتری فرمانده نیروی انتظامی، رئیس ‌مرکز مطالعات راهبردی ناجا، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، استاندار لرستان، استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و مردم ولایتمدار لرستان از میدان پلیس خرم‌آباد تا گلزار شهدای این شهرستان تشییع شد.
«سید نورخدا موسوی» شهید زنده لرستان در شب رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) به جمع یاران شهیدش پیوست.
جانباز 100 درصد سید نورخدا موسوی 10 سال پیش در درگیری با گروهک تروریستی ریگی مجروح شد و تا لحظه شهادت در حالت کما به سر می‌برد.
شهید زنده موسوی، شهریورماه 1349 در استان لرستان متولد شد و در 17 اسفند 1387 در مقابله با گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی بر اثر اصابت گلوله‌ به پیشانی مجروح شد.
در پی شهادت جانباز دفاع از امنیت، سید نورخدا موسوی‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شفاهی، شهادت وی را به مردم لرستان و خانواده‌ این شهید عزیز تبریک و تسلیت گفتند.
سرتیپ حسین ‌اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید در خرم‌آباد اظهار داشت: در تماسی تلفنی از دفتر مقام معظم رهبری اعلام شد که رهبر انقلاب فرمودند «در مراسم که شرکت کردید، سلام ما را به مردم لرستان و خانواده‌ شهید برسانید و از قول ما شهادت ایشان را تبریک و تسلیت بگویید.»