kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۶۵۴۷
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱

آل خلیفه رسما از وزیر صهیونیست برای سفر به بحرین دعوت کرد!

رژیم آل خلیفه با ارسال یک دعوت‌نامه رسمی از وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی برای شرکت در یک کنفرانسی بین‌المللی در منامه دعوت به عمل آورد!

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحرونوت» اعلام کرده، «ایلی کوهن» وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی دعوتی رسمی از بحرین برای مشارکت در کنفرانسی بین‌المللی در منامه دریافت کرده است. این خبر در حالی اعلام شده می‌شود که هفته گذشته چندین رسانه صهیونیستی اعلام کردند بحرین دومین کشوری است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از عمان به آن سفر خواهد کرد. سفر کوهین به بحرین بعد از سفر نتانیاهو، به عمان و چند سفر دیگر مسئولان و وزیران صهیونیستی به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس صورت می‌گیرد.
به گزارش فارس، نتانیاهو حدود دو هفته پیش به عمان رفت و با سلطان قابوس دیدار کرد. همچنین «اسرائیل کاتص» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی نیز هفته جاری به مسقط رفت و در کنفرانسی با موضوع حمل و نقل شرکت کرد. وی از استقبال گرمی که از او در جریان سفرش به عمان شد بسیار متعجب گشت ومدعی شد که این استقبال نشان‌دهنده افزایش قدرت رژیم صهیونیستی در منطقه است. سریال علنی شدن روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای حاشیه خلیج فارس و سبقت گرفتن از یکدیگر برای نزدیک شدن به این رژیم، به همین‌جا ختم نمی‌شود، «میری رگو» وزیر ورزش و فرهنگ رژیم صهیونیستی نیز حدود دو هفته پیش به امارات سفر کرده و حتی پس از کسب مدال طلا توسط جودوکار این رژیم، سرود آن نیز در سالن مسابقات پخش شد و برای نخستین‌بار پرچم رژیم صهیونیستی به اهتزاز درآمد.
خیانتی بزرگ
  جمعیت الوفاق بحرین در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر دعوت رژیم آل خلیفه از وزیر اقتصاد و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به بحرین، عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را «خیانتی بزرگ» دانست.
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه العهد لبنان، جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه‌ای در واکنش به اخبار منتشر شده درباره سفر احتمالی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به منامه اعلام کرد که عادی‌سازی روابط با اسرائیل خیانتی است بزرگ و نتانیاهو و صهیونیست‌ها هیچ جایی در بحرین ندارند.