kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۶۵۰۰
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* مراسم راهپیمایی 13 آبان 97 یک پیغام برای دشمنان و عوامل داخلی‌اش داشت و آن مقاومت و ایستادگی مردم ایران اسلامی در برابر زورگویی و زیاده‌خواهی دشمنان بود.
0883---031
* فکر می‌کنم شیطان بزرگ پیام این امت سرافراز را شنیده است که هرگز از آرمان‌های خود عدول نخواهد کرد. به 4 نفر عنصر نفوذی و خودفروخته و منفعل‌تان دل خوش نکنید و بدانید امتی که به استقبال سختی‌ها می‌رود- همان که در راهپیمایی اربعین به چشم دیدید- از تحریم هراس ندارد.
طباطبایی
* اغلب کنوانسیون‌ها و معاهدات به اصطلاح بین‌المللی با محوریت استکبار شکل گرفته است حال عده‌ای سعی می‌کنند که مردم ایران اسلامی را متعهد به قوانینی بکنند که استقلال و عزتشان از بین خواهد رفت. چاره کار، اجماع بر علیه جبهه استکبار است نه امتیاز دادن‌های پی‌درپی به دشمنان.
0129---021
* اقدام ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در خروج از برجام و بازگرداندن تحریم‌ها نوعی تحقیر مسئولین غرب‌زده کشور است که هنوز هم دست از لاشه متعفن برجام برنداشته‌اند. آمریکایی‌ها باید چه کارهای دیگری بکنند که این آقایان باورشان بشود غرب قابل اعتماد نیست.
5411---0918
* اکثر روزنامه‌های اصلاح‌طلب در گزارش شنبه 97/8/12 خود به سادگی فوت دختر 7 ساله یمنی بر اثر سوءتغذیه تحمیلی از سوی آل سعود خبیث را نادیده گرفتند. این روزنامه‌ها البته گزارش‌های این رژیم ددمنش از موفقیت در این جنگ را با آب و تاب منتشر می‌کنند و به بایکوت انصارا... یمن می‌پردازند! شک می‌کند!
9590---0914
* آیا با برگشتی اقساط خانه‌های تحویلی به مردم از مسکن مهر، دولت نمی‌توانست طی این 5 سال پروژه‌های آن را به اتمام برساند تا مشکلات اقساط و اجاره، فشار دوچندان در این وانفسای گرانی بر مردم مظلوم و مستضعف نگذرد؟!
3384---0917
* وزیر راه و شهرسازی سابق که جاده‌های کشور را رها و طی این قریب به 6 سال از 2 بانده کردن جاده کربلا- کرمانشاه ایلام- مهران و بسیاری از جاده‌های کشور عاجز بود و مسکن مهر را به تعطیلی کشاند و میلیون‌ها متقاضی مسکن مهر را ناامید و به افزایش بیش از 50 درصدی قیمت مسکن منجر شد، چگونه قصد شهردار تهران شدن دارد؟ قرار است چه بلایی بر سر شهر تهران بیاورد؟!
رحمانی- خانواده شهید
* آقای آخوندی، وزیری که نمره مردود از مردم گرفته‌اند با چه انگیزه‌ای کاندیدای شهرداری تهران شده‌اند؟! دستاوردهای آخوندی در زمان وزارت به 3 فروند هواپیمای مرجوعی خلاصه می‌شود.
9300---021
* تا زمانی که قوه قضائیه به دو پرونده فساد مالی برادران رئیس‌جمهور و معاون اول ایشان رسیدگی نکند موضوع مبارزه با فساد راه به جایی نخواهد برد و مردم راضی نخواهند شد. اگر مدعی نزدیک شدن به حکومت علوی هستیم باید آهن تفتیده سرخ به دست عقیل‌هایی که در دولت جا خوش کرده‌اند نزدیک شود.
4958---0914
* اگر امام حسین(ع) امروز درمیان ما حاضر بودند در قضیه یمن مظلوم و کودکان گرسنه و بیمارش چه می‌کردند؟ چرا دولتمردان ما کاری و حرکتی انجام نمی‌دهند؟
4958---0916
* بالاخره معلوم نشد پرونده کرسنت و محکومیت ایران در پرداخت جریمه چند میلیارد دلاری به کجا کشیده شد. چرا هیچ مسئولی پاسخگو نیست؟ این وظیفه مطبوعات و رسانه‌ها است که مسئولین را وادار به پاسخگویی بکنند. البته اگر دچار شکایت‌های متعدد دولت نشوند!
5854---0917
* از هیئت ‌امنای دانشگاه آزاد درمورد دستورالعمل پوشش دانشجویان کمال تشکر و قدردانی را دارم. برخی دانشجویان متاسفانه با پوشش نامناسب مکان علم و پیشرفت را با مجلس عروسی و حتی پارتی لهو و لعب اشتباه گرفته و باعث گمراهی دانشجویان دیگر هم می‌شدند.
1381---0914
* از قرار معلوم قرار است به دستور رئیس‌ شورای شهر تهران چندهزار نفر از نیروهای شهرداری تهران اخراج شوند. خدا می‌داند به خانواده‌های این افراد چه خواهد گذشت. متاسفانه مرفهانی بر مسند امور نشسته‌اند که خبر از زندگی مردم عادی جامعه ندارند.
5364---0912
* پول‌های کلان از بیت‌المال صرف دو تیم فوتبال استقلال و پیروزی می‌شود سرانجام نتیجه را با دو گل خورده به حریف خارجی واگذار می‌کنند. واقعا جای تأسف و افسوس دارد.
9655---0935
* از آن تاریخی که آقای روحانی گفتند در جریان قیمت اجناس در بازار هستند، محصولات لبنی چندین بار گران شده است و هیچ برخوردی از سوی دولت با شرکت‌های متخلف مشاهده نمی‌شود!
9715---021
* نبودن پله برقی در ایستگاه متروی خیام که در قلب بازار تهران است موجب شده تردد سالمندان در این ایستگاه بسیار دشوار باشد. از مسئولین امر تقاضای نصب پله‌برقی در این ایستگاه را دارم.
2703---021
* بلیت هواپیما به مقصد مشهد در تاریخ 97/8/11 را به قیمت 250 هزار تومان خریدم برای روزهای بعد 350 تا 600 هزار تومان فروخته می‌شد. قیمت بلیت برای شب شهادت امام رضا(ع) نزدیک به یک میلیون تومان عرضه می‌شود. عرضم این است که چرا اجازه داده می‌شود چنین اجحافی به مردم بکنند؟
2836---0913
* من از 2 سالگی معلول جسمی شده‌ام. اکنون در دهه پنجم زندگی با یک ویلچر معمولی برای تهیه دارو و رفع مایحتاج زندگی بسیار در فشارم. از افراد خیر و نیکوکار درخواست می‌کنم مرا در تهیه ویلچر برقی یاری نمایند.
زینب سالمی‌پور- ایلام- آبدانان
* خسارتی که مدعیان اصلاحات به کشور وارد کردند با یک گزینه تا حدودی جبران خواهد شد و آن اینکه درمورد دستاوردهای خیالی دولت سکوت کنند و به مسیر حرکت قطار انقلاب بازگردند، و الا اگر همچنان به حرکت در مسیر غلط‌شان ادامه دهند از نگاه مردم برای همیشه خواهند افتاد.
9891---0918
* حضور حامیان فتنه و مدیران دوتابعیتی در دولت ثمره‌اش اوضاع کنونی کشور شده است، چه در سال 78 یا 88 و ... هرجا که فتنه‌گران حضور داشتند مداخلات غربی‌ها پررنگ‌تر بوده است و شکاف فاصله طبقاتی در جامعه رشد یافته است. مدیریتی که در نظر این مدعیان است همان دیکته دشمنان است.
6172---021