kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۵۹۶۵
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵

شهادت 3 کودک فلسطینی در حمله جنگنده‌های صهیونیست به غزه

در پی شهادت سه کودک در حملات هوایی ارتش اشغالگر صهیونیستی به نوار غزه، گروه‌های مختلف فلسطینی ضمن محکوم کردن این اقدام، وعده دادند که اقدامات جنایتکارانه این رژیم را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

گروه‌های مقاومت فلسطینی حملات هوایی یکشنبه شب رژیم صهیونیستی به نوار غزه که به شهادت سه کودک فلسطینی منجر شد را محکوم کردند و مسئولیت کامل این جنایت را متوجه اشغالگران صهیونیست دانستند.
در همین رابطه، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد، پرداختن به عادی‌سازی روابط با اسرائیل، صهیونیست را به افزایش تجاوزات خود علیه ملت فلسطین و جاری کردن خون آنها و تعدی به مقدسات آنها تشویق می‌کند و باید برای متوقف کردن اقدامات صهیونیست‌ها، هر گونه تلاشی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی پایان یابد.
به گزارش خبرگزاری قدس، جهاد اسلامی تاکید کرد مقاومت به این جنایت اشغالگران، پاسخی مناسب خواهد داد. جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز شهادت سه کودک فلسطینی در جریان بمباران جنگنده‌های صهیونیستی را تروریسم و جنایتی اسرائیلی در حق مردم فلسطین اعلام کرد. «سامی ابو زهری» سخنگوی حماس در این باره گفت، این جنایت پیامی است برای کسانی که از صهیونیست‌های جنایتکار استقبال کرده و دست خود را همانند صهیونیست‌ها به خون کودکان آغشته می‌کنند. منظور رهبران حماس و جهاد اسلامی، استقبال سران عمان از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است که جمعه گذشته اتفاق افتاده است.جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز تاکید کرد صهیونیست‌ها دیر یا زود هزینه جنایت‌های خود علیه مردم فلسطین به ویژه سه کودک بی‌گناه اهل غزه را پرداخت می‌کنند. در جریان حملات یکشنبه شب جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به غزه، سه کودک به نام‌های «خالد بسام سعید» 13ساله، «عبدالحمید ابوظاهر» 13 ساله و «محمد ابراهیم السطرى» 13 ساله به شهادت رسیدند.