kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۵۸۶۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
همزمان با خیانت ارتجاع عرب به فلسطینی‌ها

اسرائیل ساخت 20 هزار واحد مسکونی دیگر در قدس را به تصویب رساند

هنوز چند روز از دیدار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از عمان و نزدیکی علنی برخی کشورهای مرتجع عربی با این رژیم کودک‌کش نگذشته که دولت صهیونیستی طرح ساخت 20هزار واحد مسکونی برای صهیونیست‌ها در شرق شهر قدس ‌اشغالی را به تصویب رساند!
سرویس خارجی-

به نوشته روزنامه عبری زبان «اسرائیل الیوم» قراردادی میان وزارت مسکن و شهرسازی رژیم صهیونیستی و شورای شهرک «معالیه ادومیم» در خصوص ساخت هزاران واحد مسکونی جدید به امضا رسیده که با امضای این قرارداد ساخت‌وساز در این شهرک گسترش پیدا می‌کند. تصمیم صهیونیست‌ها به ساخت 20 هزار واحد مسکونی دیگر در قدس درست پس از چراغ سبز کشورهایی مثل عمان به رژیم صهیونیستی اتخاذ شده است.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، «اسرائیل الیوم» همچنین در بخش دیگر این گزارش آورده «که این 20 هزار واحد مسکونی طبق موافقت محافل سیاسی تا سال 2025 احداث می‌گردد. به زودی ساخت 470 واحد آغاز می‌شود و ساخت باقیمانده واحدها نیز تا سال 2025 ساخته خواهند شد.
«یوآف گالانت» وزیر مسکن و شهرسازی رژیم صهیونیستی ضمن تمجید از این توافق گفته: «این پروژه‌ای استراتژیک برای منطقه است.» مقامات اسرائیل تلاش می‌کنند با شهرک سازی ارتباط جغرافیایی میان شمال و جنوب کرانه باختری را قطع نمایند.‌ اشغالگران صهیونیست همچنان به جدایی انداختن میان اراضی کرانه باختری و قدس‌اشغالی ادامه می‌دهند و شهرها و روستاهای فلسطینی این مناطق در حال تبدیل شدن به مناطق جدای از یکدیگر و محاصره شده توسط شهرک‌های اسرائیلی است که تنها از طریق راه‌های مملو از موانع نظامی با هم مرتبط
 می‌شوند.