kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۵۳۸۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳
لیبرمن اعتراف کرد

پایان گزینه‌های اسرائيل در غزه

لیبرمن گفته، دیگر گزینه‌ای برای مقابله با جوانان غزه ندارند چرا که هر گزینه‌ای که وجود داشت، علیه آنها به کار برده‌اند!

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که در برابر کمیته امنیتی و خارجی کنست سخنرانی می‌کرد، اظهار داشته: «ما به شرایطی رسیده‌ایم که هم اکنون هیچ گزینه‌ای در قبال غزه در اختیار نداریم، چرا که همه گزینه‌ها را امتحان کرده‌ایم. ما نمی‌خواهیم با اختیار خود وارد جنگ شویم اما شاید در نهایت مجبور شویم گزینه جنگ را (دوباره) انتخاب کنیم.»
این اعتراف به شکست در شرایطی صورت می‌گیرد که چندی پیش لیبرمن حماس را تهدید کرده بود اگر جلوی تظاهرات فلسطینیان را نگیرد به غزه حمله خواهد کرد. جوانان فلسطینی از 10 فروردین سال جاری و در واکنش به توطئه خطرناک انتقال پایتخت آمریکا به قدس راهپیمایی‌های هفتگی را در مرز غزه آغاز کرده‌اند که تبدیل به کابوس صهیونیست‌ها شده است. فلسطینی‌ها در این تظاهرات‌ها که 30 باری بر پا شده، با بادبادک‌ها و بالن‌های آتش‌زا، خساراتی به صهیونیست‌ها وارد کرده‌اند که به گفته رسانه‌های این رژیم، به مراتب بیش از خسارت‌های جنگ‌های گذشته‌شان است.
سیزدهمین راهپیمایی دریایی
همزمان خبر رسیده که ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز دوشنبه دست به سرکوب شرکت‌کنندگان در سیزدهمین راهپیمایی دریایی در نوار غزه زد. به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین از غزه، ارتش رژیم ‌اشغالگر قدس به سوی راهپیمایان گلوله‌های جنگی و گاز ‌اشک‌آور شلیک کردند که در پی این تجاوز 78 فلسطینی زخمی شدند. این راهپیمایی در چارچوب تظاهرات بازگشت آوارگان فلسطینی و لغو محاصره نوار غزه برگزار گردید.