kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۴۷۰۵
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱

خلع سلاح تک تیرانداز صهیونیست توسط چند جوان فلسطینی

گزارشگر نظامی صهیونیست اعتراف کرد، 20جوان فلسطینی در آخرین راهپیمایی بازگشت توانستند از دیوار امنیتی در شرق اردوگاه «بریج» عبور کنند و یکی از آنها با یک تک تیرانداز اسرائیلی درگیر شد و توانست اسلحه او را به دست گیرد به نحوی که امکان کشتن یا ربایش او را نیز داشت اما او را نکشت.


سرویس خارجی-

رژیم صهیونیستی در مواجهه با جوانان مبارز فلسطینی درمانده شده چرا که فلسطینی‌ها هرروز با ابتکارات جدید شیوه مبارزه را تغییر داده و صهیونیست‌ها را غافلگیر می‌کنند، بادبادک‌های آتش‌زا، تیر و کمان‌های آتش‌زا و بالن‌ها هنوز چالش بزرگ رژیم صهیونیستی هستند و نظامیان صهیونیست نمی‌دانند چگونه با این ابزارها مقابله کنند. در چنین شرایطی جوانان فلسطینی به ابتکار دیگری دست زدند. 20 جوان فلسطینی توانستند از دیوار امنیتی در شرق اردوگاه بریج عبور کنند و یکی از آنها با یک تک تیرانداز اسرائیلی درگیر شد و توانست اسلحه او را به دست گیرد به نحوی که امکان کشتن یا ربودن او را نیز داشت اما او را رها کرد و برگشت.به گزارش خبرگزاری قدس، «امیر بوخبوط» گزارشگر نظامی وب سایت خبری«وللا» درگیری‌های روز جمعه گذشته را «بر خلاف درگیری‌های پیشین بازگشت، غیرعادی» توصیف و اعتراف کرد که جوانان فلسطینی توانستند از دیوار امنیتی در شرق اردوگاه بریج عبور کنند و...
جمعه گذشته که «انتفاضه قدس» نام داشت جمعیت زیادی از فلسطینیان مشارکت داشتند که بر اثر تیراندازی ارتش رژیم صهیونیستی به تظاهرکنندگان، 7 فلسطینی شهید و 252 نفر دیگر نیز زخمی شدند.  «اسماعیل هنیه» رئیس‌دفتر سیاسی حماس نیز در حین مشارکت در این راهپیمایی هدف گلوله‌های گازی نظامیان صهیونیست قرار گرفت و زخمی شد.
واکنش سازمان ملل به شهادت مادر فلسطینی
سازمان ملل اما ضمن محکوم کردن اقدام شهرک‌نشینان صهیونیست در به شهادت رساندن یک بانوی فلسطینی با سنگ در کرانه باختری، خواستار محاکمه عاملان این جنایت شد. «نیکلای ملادینف» فرستاده سازمان ملل در منطقه در این باره گفت: من این حمله را که منجر به شهادت یک بانوی فلسطینی و زخمی شدن شوهر وی در اثر سنگ پراکنی شد محکوم می‌کنم و خواستار مجازات عاملان این حادثه هستم. گفتنی است یک شهرک‌نشین صهیونیست در اقدامی وحشیانه به اتومبیل حامل این زن و شوهر فلسطینی حمله و با ضربات سنگ آنها را مجروح کرد که عایشه به دلیل خونریزی شدید در راه بیمارستان جان باخت و به شهادت رسید.