kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۴۶۳۷
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶

روحانی و زیباکلام هم می‌گویند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند(خبر ویژه)

آقای روحانی امروز با تحقیر تحریم‌های آمریکا گفت «برخی هشدار می‌دهند که «یک روز ناجوری به نام ١٣ آبان در پیش روی شما است. اما من می‌گویم که روز ١٣ آبان هیچ تاثیری نخواهد گذاشت. آمریکا هر کاری خواسته علیه ما انجام داده است و نه قبل از ١٣ آبان که قبل از ١٣ مهر همه کارها را کرده است و چیزی به اسم ١٣ آبان وجود ندارد که مردم را نگران کند».

صادق زیباکلام هم پریروز گفته بود «بعد از ۱۳ آبان اوضاع بهتر خواهد شد. بعد از ۱۳ آبان قرار نیست فاجعه‌ای رخ بدهد و یک آرامشی حاکم خواهد شد و این آرامش باعث حل خیلی از مسائل خواهد شد. خیلی از کار‌هایی که ترامپ می‌گوید بعد از ۱۳ آبان انجام خواهم داد، در حال اجرا است. الان کشور‌های مختلف خرید نفت ایران را کاهش داده‌اند و در رابطه ما با آمریکا هم اتفاق خاصی نخواهد افتاد».
خب بزرگواران! پنج سال است صاحب‌نظران و اهل فن همین را به شماها می‌گویند که نترسید و ترس از آمریکا را به جامعه پمپاژ نکنید؛ به این دلیل روشن که 4 دهه است آمریکا ما را تحریم کرده و موجب پیشرفت ما شده و حالا هم اگر تحریم را فرصت بدانید، موجب شتاب در خودکفایی و پیشرفت می‌شود. می‌بینید که مملکت را با بازنمایی و بزرگ‌نمایی‌های دشمن، پنج سال عقب انداختید و البته متاسفانه بخش مهمی از سرمایه برنامه هسته‌ای را هم واگذار کردید.