kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۳۹۷۲
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸
با حضور سرلشکر جعفری

فرمانده جدید قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء معارفه شد

فرمانده جدید قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء روز گذشته با حضور سرلشکر جعفری وجمعی از فرماندهان، مسئولین، معاونین وزرا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران عامل قرارگاه معرفی شد.

صبح دیروز با حضور سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سعید محمد به عنوان فرمانده جدید قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) معارفه شد.در این مراسم همچنین از خدمات چندساله سردار عبادالله عبداللهی فرمانده پیشین این قرارگاه تقدیر به عمل آمد.
جمعی از فرماندهان، مسئولین، معاونین وزرا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران عامل قرارگاه و زیرمجموعه‌های آن نیز در این مراسم حضور داشتند.
سعید محمد متولد سال 1347 در تهران و دارای مدرک تحصیلی دکترای مهندسی عمران (گرایش راه و ترابری) از دانشگاه تربیت مدرس تهران در سال 1388 می‌باشد. وی از سال 1366 به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد و دارای سوابق مدیریتی و اجرایی متعددی در شرکت‌ها و موسسات اقماری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و بنیاد تعاون سپاه است؛ وی از سال 1386 تا 1393 مدیرعامل گروه سپاسد – وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) بود.
از سوابق علمی وی عضویت در انجمن تونل ایران از سال 1388 تاکنون، عضویت در هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) از سال 1389 تاکنون و عضویت در نظام مهندسی استان تهران از سال 1375 تاکنون را می‌توان نام برد.فرمانده جدید قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در سال 2014 موفق به کسب تندیس برنز جایزه بین‌المللی پروژه برتر در سطح مگا پروژه‌ها از انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه (IPMA) شد.
همچنین کسب تندیس بلورین جایزه ملی پروژه برتر در سطح مگا پروژه‌ها از انجمن ملی مدیریت پروژه ایران در سال 1392؛کسب لوح تقدیر جایزه تعالی منابع انسانی از انجمن ملی منابع انسانی ایران در سال 1393؛کسب رتبه دوم در جایزه ملی مدیریت دانش (MAKE) در سال 1393؛کسب لوح تقدیر حامیان زمین از اجلاس جهانی حامیان زمین سال 1392؛ کسب لوح تقدیر از وزیر نیرو در جشن خودکفایی صنعت سدسازی در سال 1391؛برگزیده در همایش برترین مدیران جهادی در عرصه سازندگی کشور در سال 1394 دیگر جوایز و افتخارات کسب شده توسط دکتر محمد می‌باشد.