kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۲۸۱۱
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸

اخبار ضد و نقیض از استعفای وزیر صنعت

در حالی که برخی منابع از استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی رییس جمهور خبر داده‌اند، روابط عمومی وزارت صنعت با صدور اطلاعیه ای استعفای شریعتمداری را تکذیب کرد، از سوی دیگر استیضاح وزیر راه با 50 امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد.



دیروز یکی از نمایندگان تهران از استعفای شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی رییس جمهور خبر داد. پس از انتشار این خبر  روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد اخبار منتشر شده مبنی بر استعفاء محمد شریعتمداری وزیر صنعت از اساس صحت ندارد. در این اطلاعیه آمده است مرجع اطلاع رسانی اخبار رسمی در حوزه دولت مشخص است و اینکه رسانه‌های وابسته به قوای دیگر در این شرایط برای دولت مسئله جدید ایجاد کنند مورد انتظار نیست و ‌امیدواریم به جای ایجاد شائبه و افزایش مشکلات، با همیاری و همکاری بین قوا و مسئولین تمرکز بر رفع مشکلات مردم قرار گیرد.
استیضاح وزیر راه تقدیم هیأت رئیسه مجلس شد
خبر دیگر این که طرح  استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی ظهر دیروز با بیش از ۵۰ امضا تقدیم هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی شد.
در این طرح به سوءمدیریت در ساماندهی بازار مسکن، نابسامانی در مسکن مهر و همچنین مشکلات موجود در حوزه راه و جاده‌ای و همچنین مشکلات مربوط به راه‌آهن اشاره شده است.