kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۲۸۱۰
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷
گروهک الاحوازیه علی‌رغم تایید اولیه، دخالت خود را تکذیب کرد

کشورهای حامی تروریسم اگر هزار بار هم تکذیب کنند از انتقام در امان نخواهند بود

الاحوازیه در حالی که پیشتر مسئولیت حمله به رژه نیروهای مسلح در اهواز را بر عهده گرفته بود، این مسئولیت را رد کرد. این در شرایطی است که تروریست‌ها و پشتیبانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای‌شان از غیظ و غضب و آتش انتقام دلدادگان انقلاب اسلامی در سراسر جهان درامان نخواهند بود، حتی اگر این گروهک بدبخت و حامیانش هزار بار دیگر هم مسئولیت‌شان در حمله تروریستی اهواز را تکذیب کنند.




به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گروهک الاحوازیه با انتشار بیانیه‌هایی به زبان‌های عربی و انگلیسی، مسئولیت خود در حمله تروریستی اهواز را رد کرد.
این در حالی است که یعقوب حر تُستری، سخنگوی این گروهک تروریستی، پس از حادثه اهواز در مصاحبه با خبرگزاری رویترز و شبکه تلویزیونی معاند ایران اینترنشنال در لندن، مسئولیت این حمله را برعهده گرفته بود.
گفتنی است، آمریکا و رژیم صهیونیستی پس از ناکامی در رقم زدن آنچه تابستان داغ برای ایران می‌خواندند، برای عقده‌گشایی دست به حمله کور به رژه نیروهای مسلح از طریق یک پادوی دست چندمشان زدند. تکذیب این گروهک تروریستی همچنین پس از آن صورت می‌گیرد که رسانه‌های کشورمان پس از این حادثه ضمن تاکید بر اینکه آتش انتقام و تقاص شدیدی در انتظار آمریکا، رژیم صهیونیستی و نوچه‌های فکسنی‌ آنها عربستان و امارات خواهد بود، تصریح کردند که هواداران جان بر کف ایران اسلامی در جای‌جای دنیا کم نیستند و جا دارد از این پس جرثومه‌های فساد و تباهی از سایه خود هم بترسند.
غیظ و غضب دلدادگان انقلاب اسلامی در سراسر جهان، ریشه تروریسم و پشتیبانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای‌شان را خواهند کند، حتی اگر این گروهک بدبخت و حامیانش هزار بار دیگر هم تکذیب کنند.