kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۲۷۲۶
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵

تیر خلاص گروهک تروریستی مقیم اروپا به FATF(خبر ویژه)

جنایت تروریستی الاحوازیه و نوع واکنش دولت‌های غربی به آن، بار دیگر دروغ بودن دستاویزی به نام FATF را نشان می‌دهد.

اغلب رسانه‌های غربی دیروز پس از جنایت گروهک الاحوازیه که منجر به شهادت 25 نفر و مجروحیت 70 نفر شد، حاضر نشدند حتی لفظ اقدام تروریستی را برای جنایت مذکور اطلاق کنند و به عنوان حمله به رژه نیروهای مسلح بسنده کردند.
از سوی دیگر سران دولت‌های غربی و وزارت خارجه آنها نیز غالباً در قبال جنایت دیروز اهواز سکوت کردند و از محکومیت آن طفره رفتند و این در حالی است که در پی اقدامات مشابه تروریستی در پایتخت‌های اروپایی، بلافاصله رئیس‌جمهور و وزیر خارجه ایران اقدام به محکومیت صریح حرکت تروریست‌ها می‌کنند.
اما موضوع صرفاً به سکوت دولت‌های اروپایی و آمریکا محدود نمی‌شود بلکه گروهک‌های تروریستی معارض با جمهوری اسلامی، غالباً از سوی سرویس‌های جاسوسی غربی و صهیونیستی تأسیس، تجهیز و تقویت می‌شوند و حتی برخی از این گروهک‌ها و سران آنها- نظیر سازمان منافقین، الاحوازیه و برخی گروه‌های تروریستی کردی- در پایتخت‌های اروپایی (پاریس، لندن، استکهلم، کپنهاک و...) اقامت دارند.
با عنایت به این واقعیت، عجیب است که برخی محافل داخلی طی یکی دو سال گذشته بر اجرای انتظارات کارگروه FATF و تصویب ملحقات آن در مجلس اصرار داشته‌اند. ادعای اصلی FATF مبارزه با تأمین‌کنندگان تروریست‌ها می‌باشد و سؤال اصلی این است که غیر از آمریکا، فرانسه، انگلیس و آل‌سعود، کدام کشور دیگر می‌تواند تأمین کننده اصلی تروریسم در منطقه باشد؟ و به این ترتیب آیا پذیرش مطالبات مافیای پنهان در پشت نقاب FATF، نوعی خودزنی و توهین به شعور خود نیست؟ گفتنی است سران الاحوازیه در لندن و برخی پایتخت‌های دیگر اروپایی اقامت دارند.
ترور رذیلانه و کور دیروز در اهواز البته، نکته قابل تأمل دیگری هم دارد و آن اینکه آمریکا و برخی متحدان روسیاهش مدعی تابستانی داغ برای جمهوری اسلامی بودند و از قیام مردم علیه رژیم خبر می‌دادند اما با سرشکستگی مطلق در پایان موعد ادعایی خود، مجبور شدند «نقاب دموکراتیک» و «مردمی» را از صورت این پروژه عقیم بردارند و علناً از تروریسم کوری رونمایی کنند که 40 سال است علیه ملت ما در جریان است و به جای تضعیف ملت ایران، موجب تقویت اتحاد و اقتدار و دشمن‌شناسی بیشتر او شده است، چنان که در فرجام سیاه گروهک‌هایی نظیر منافقین و ریگی و داعش دیدیم.