kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۲۱۱۶
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹

استفاده 25 هزار مازندرانی از تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران گفت: تاکنون با اختصاص 1800 میلیارد ریال از منابع داخلی سپاه بیش از 25 هزار نفر در استان در بخش‌های مشاغل خرد و متوسط از تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی بهره‌مند شدند.
ساری- خبرنگار کیهان:

غلامرضا شریعتی محرومیت‌زدایی، ایجاد زیرساخت‌های اساسی برای کمک به نهادهای دولتی، اشتغالزایی و به کارگیری جوانان و دیگر ظرفیت‌های مردمی برای خدمت رسانی را از اولویت‌های اصلی فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه ذکر کرد.
وی یادآور شد: در حوزه توسعه و عمران روستایی تاکنون بیش از 2500 طرح بزرگ و کوچک توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا اجرا شده است.
شریعتی افزود: بسیج سازندگی سپاه کربلا امسال 250 میلیارد ریال برای پروژه‌های محرومیت‌زدایی هزینه کرد و این آمادگی را دارد با کمک دستگاه‌های دولتی در زمان 5 ساله برای همه اقشار محروم استان که فاقد مسکن هستند، مسکن بسازد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا با اشاره به ساخت بیش از 100 کیلومتر راه روستایی گفت: ساخت سالن و استادیوم ورزشی، خانه بهداشت، بیمارستان، کتابخانه از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی در حوزه زیرساخت است که همه این طرح‌ها پس از تکمیل به دستگاه‌های دولتی مربوطه تحویل داده می‌شود.